1

اجرای فاز نخست پروژه نیروگاه خورشیدی میدان میوه و تره بار

  • کد خبر : 10174
  • 13 آذر 1398 - 17:18
اجرای فاز نخست پروژه نیروگاه خورشیدی میدان میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه فاز نخست نیروگاه خورشیدی میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار است تا با مشارکت این سازمان احداث شود. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایمنا، محمدمجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه […]

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه فاز نخست نیروگاه خورشیدی میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار است تا با مشارکت این سازمان احداث شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایمنا، محمدمجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت خوبی در میدان مرکزی میوه و تره بار برای ایجاد نیروگاه خورشیدی وجود دارد، در صدد احداث یک نیروگاه ۵۰۰ کیلوواتی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با مشارکت بخش خصوصی برآمدیم.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ ریزی انجام شده نیروگاه خورشیدی با ظرفیت حدود ۵۰۰ کیلووات بر روی سقف تالار ۲۶ میدان مرکزی میوه و تره‌بار ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌ های کشاورزی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه میدان مرکزی میوه و تره‌بار ظرفیت شش مگاواتی تولید برق را دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان وجود دارد، می‌ توان نیروگاه خورشیدی را بر روی بام سایر تالارهای این میدان نیز احداث کرد.

وی ادامه داد: پروژه احداث فاز نخست نیروگاه خورشیدی میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری اصفهان در مرحله اعلام فراخوان از سوی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان است تا پس از انتخاب مشارکت‌کننده بخش خصوصی و با همکاری این سازمان، عملیات اجرایی آن آغاز شود.

مجیری گفت: نیروگاه خورشیدی میدان مرکزی میوه و تره‌بار از مدل «آنگرید» (On-grid) است و برق تولیدی آن بر روی شبکه توزیع برق شهرستان بارگذاری و به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10174

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.