0

احداث ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در ۸ نقطه تهران

  • کد خبر : 127308
  • 14 فروردین 1403 - 9:15
احداث ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در ۸ نقطه تهران
مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه تعرفه شارژ خودروهای برقی همانند تعرفه مشترکان تجاری و با نرخ کیلوواتی ٥٤٧ تومان محاسبه می شود،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دولت _ پاد، مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه تعرفه شارژ خودروهای برقی همانند تعرفه مشترکان تجاری و با نرخ کیلوواتی ۵۴٧ تومان محاسبه می شود، گفت: جلساتی را با وزارت صمت داشتیم تا بخشهایی که نیاز به ایستگاه شارژ برقی باشد را تامین کنیم که ٨ نقطه در تهران و سایر مناطق کشور در نظر گرفته شده که قطعا وزارت نیرو همکاری لازم را برای تامین شارژ خواهد داشت.

با توجه به تنوع خودروهای برقی در جهان، در کشور عزیزمان برنامه ریزی توسعه این خودروها که حدود ۸۰ هزار خودرو اعم از عمومی و سواری را در بر می گیرد برای میان مدت انجام شده که از این تعداد نیز در کوتاه مدت درخواستهایی برای ایجاد ایستگاه شارژ ۱۰ هزار خودرو ارائه شده که نیاز به ۸ مگاوات برق دارد که قابل تامین است.

وزارت صمت برای میان مدت لازم است محل ایستگاههای شارژ را ارائه کند و در براورد انجام شده با افزایش تعداد خودروها این میزان تا ۴۰ مگاوات نیز قابل افزایش است.

تقویت زیرساختهای تامین برق خودروهای برقی در دستور کار قرار گرفته که با نهایی شدن آن از سوی وزارت صمت ابلاغ خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127308

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.