3
با هدف جایگزینی چراغ‌های گازی با لامپ ال‌ای دی صورت گرفت؛

احداث ۶۵۰ متر کابل هوایی در بلوار شهید صمدی شهرک والدین شاهد ارومیه

  • کد خبر : 123955
  • 10 اسفند 1402 - 15:01
احداث ۶۵۰ متر کابل هوایی در بلوار شهید صمدی شهرک والدین شاهد ارومیه
در ادامه روند نوسازی و بهسازی سیستم روشنایی معابر در محدوده خدمات رسانی مدیریت توزیع برق ایثار و اجرای طرح جایگزینی چراغ‌های LED با چراغ‌های گازی پر مصرف، این طرح اینبار در بلوار شهید صمدی شهرک والدین شهرستان ارومیه اجرا و به بهره برداری رسید. 

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در ادامه روند نوسازی و بهسازی سیستم روشنایی معابر در محدوده خدمات رسانی مدیریت توزیع برق ایثار و اجرای طرح جایگزینی چراغ‌های LED با چراغ‌های گازی پر مصرف، این طرح اینبار در بلوار شهید صمدی شهرک والدین شهرستان ارومیه اجرا و به بهره برداری رسید.

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به منظور بهسازی سیستم روشنایی معابر، طرح جایگزینی چراغ ال‌ای دی با چراغ‌های گازی پر مصرف در مناطق تحت پوشش شرکت را در اولویت کاری خود برای سال ۱۴۰۲ قرار داده است که در همین راستا از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۵ هزار و ۴۶۷ چراغ ال‌ای دی در معابر شهری و روستایی سطح استان نصب و این چراغ‌ها جایگزین چراغ‌های پر مصرف و گازی قدیمی شده است و اجرای این طرح تا پوشش کامل تمامی بلوار‌ها و معابر سطح استان ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123955

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
شبکه برق استان سمنان پایدار است
رفع خسارات ناشی از سیل در شبکه برق سمنان

شبکه برق استان سمنان پایدار است

29اردیبهشت
بهره برداری از ۴۰۰ سامانه حمایتی ۵ کیلوواتی در منطقه شمال استان کرمان با حضور معاون وزیر نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.