3

اختتامیه جشنواره ملی “عکس آب با نگاهی به آینده” برگزار می‌شود

  • کد خبر : 44329
  • 11 اسفند 1399 - 20:45
اختتامیه جشنواره ملی “عکس آب با نگاهی به آینده” برگزار می‌شود
"اسماعیل افشاری" گفت: پس از ارزیابی صورت گرفته از سوی هیئت داوران این دوره از جشنواره، آثار ارسالی سه نفر از شرکت‌کنندگان در بخش حرفه‌ای و سه نفر از شرکت‌کنندگان در بخش غیرحرفه‌ای به عنوان آثار منتخب این جشنواره انتخاب شده‌ و 5 نفر نیز از آثار راه یافته به نمایشگاه، شایسته تقدیر شناخته شدند که در مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس آب از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ملی «عکس آب با نگاهی به آینده» روز چهارشنبه ۱۳ اسفند سال‌جاری همزمان با روز ملی آب، در ساختمان ستادی وزارت نیرو برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “اسماعیل افشاری” با اشاره به اینکه حدود ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: پس از ارزیابی صورت گرفته از سوی هیئت داوران این دوره از جشنواره، آثار ارسالی سه نفر از شرکت‌کنندگان در بخش حرفه‌ای و سه نفر از شرکت‌کنندگان در بخش غیرحرفه‌ای به عنوان آثار منتخب این جشنواره انتخاب شده‌ و ۵ نفر نیز از آثار راه یافته به نمایشگاه، شایسته تقدیر شناخته شدند که در مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس آب از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

 

نیروگاهیان

وی با بیان اینکه حرکت‌های فرهنگی-اجتماعی را با زبان هنر می‌توان آسان‌تر به مردم القا کرد، افزود: جشنواره ملی عکس آب در راستای توسعه مشارکت عمومی برای نیل به اهداف وزارت نیرو در تغییر نگرش و رفتار در مصرف آب این مایه حیات، برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان یادآور شد: ارزش اقتصادی آب، کم‌آبی، بحران آب، سازگاری با کم‌آبی، تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی، مدیریت به‌هم پیوسته منابع آب و خاک، نقش علوم اجتماعی در مدیریت مصرف، استفاده از پساب و بازچرخانی آب و غیره نیز به عنوان محورهای این دوره از جشنواره در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=44329
  • نویسنده : احمدعلی غلام آزاد
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.