3

استان بوشهر سود قابل قبولی از نفت، گاز و نیروگاه اتمی نبرده است

  • کد خبر : 8583
  • 26 مهر 1398 - 9:05
استان بوشهر سود قابل قبولی از نفت، گاز و نیروگاه اتمی نبرده است

استان بوشهر سود قابل قبولی از نفت، گاز و نیروگاه اتمی نبرده است نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نفت، گاز و نیروگاه اتمی در استان بوشهر منافع زیادی برای کشور دارند، اما این استان خود از این منافع سود قابل قبولی نبرده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران […]

استان بوشهر سود قابل قبولی از نفت، گاز و نیروگاه اتمی نبرده است

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نفت، گاز و نیروگاه اتمی در استان بوشهر منافع زیادی برای کشور دارند، اما این استان خود از این منافع سود قابل قبولی نبرده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید کمال‌الدین شهریاری پنج‌شنبه شب در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و گفتگو دولت و بخش خصوصی  بیان کرد: نباید استان بوشهر با حدود یک میلیون جمعیت و مرز عظیمی که با خلیج فارس دارد در آن بیکار وجود داشته باشد.
او با بیان اینکه زیر ساخت‌های توسعه و سرمایه گذاری و همچنین معدن را نادیده گرفته ایم تاکید کرد: شایسته نیست در شهرستان تنگستان نرخ بیکاری ۱۸.۱ باشد.
نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد زنجیره صنعت در استان بوشهر کامل نشده است، صنایع بزرگی همچون نفت، گاز و نیروگاه اتمی در این استان وجود دارد که منافع زیادی برای کشور دارند، اما استان بوشهر منافع قابل قبولی ندارد.
شهریاری یادآور شد:بندر خوشهاب، چون بندری صادراتی است می‌تواند مرکز و محور صادرات باشد با توجه به آنکه بیشترین معادن استان بوشهر در شهرستان‌های تنگستان، دشتی و و دشتستان قرار دارد.
نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:با بخش نامه و آیین نامه نمی‌توانیم بخش خصوصی را اداره کنیم باید این تفکر از بین برود که کارمندی که در اداره حضور دارد حقوقش را از فروش نفت می‌گیرد.
شهریاری ادامه د اد: در کشور‌های توسعه یافته کار آفرین را حمایت می‌کنند و بالاتر از کارمند قرار دارد و با احترام با او برخورد می‌شود.
او تصریح کرد: تا زمانی که بخش خصوصی این گونه توسط دولت اداره می‌شود کار به جایی نخواهد رسید، باید مدیران و فرمانداران از اتاق‌هایشان بیرون آیند و مشکلات بخش خصوصی را حل کنند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8583

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.