2

اصلاح شبکه فاضلاب در منطقه یک شهر رشت

  • کد خبر : 130232
  • 11 اردیبهشت 1403 - 13:48
اصلاح شبکه فاضلاب در منطقه یک شهر رشت
محمود امیری گفت: به منظور دفع بهداشتی فاضلاب بیش از 35 خانوار شهر رشت، طی فرودین ماه، 131 متر شبکه فاضلاب در نقاط مختلف آبفای منطقه 1 رشت

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از آب و فاضلاب کشور، محمود امیری گفت: به منظور دفع بهداشتی فاضلاب بیش از ۳۵ خانوار شهر رشت، طی فرودین ماه، ۱۳۱ متر شبکه فاضلاب در نقاط مختلف آبفای منطقه ۱ رشت شامل خیابانهای گلسار، بلوار شهید رجایی، بلوار معلم، خیابان طالقانی و… با استفاده از لوله های کاروگیت در اقطار مختلف با صرف هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال اصلاح و بازسازی شد.

وی؛ همچنین از نصب ۱۰ باب دریچه فاضلاب بهداشتی کامپوزیت و تعویض و رفع شکستگی ۴ عدد دریچه بتنی فاضلاب در سطح شهر رشت خبر داد و افزود: در مجموع اعتباری بالغ بر ۵۸۲ میلیون ریال برای ساخت و نصب دریچه های بهداشتی و سنتی فاضلاب در فروردین ماه سال جاری هزینه شد.

امیری از شهروندان خواست؛ با توجه به افزایش سرقت دریچه های چدنی فاضلابی در سطح شهر و‌ خطرات جانی و مالی و ضرر به بیت المال، در صورت مشاهده سارقین بلافاصله با پلیس ۱۱۰ و سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان تماس بگیرند.

مدیر امور آبفای رشت خاطر نشان شد: طی فروردین ماه در راستای رفع گرفتگی شبکه سنتی و بهداشتی فاضلاب به طول ۷۰۰ متر در اقطار مختلف با استفاده از دستگاه واترجت و حمل لجن کش شستشو و لایروبی شد.

بنابراین گزارش؛ در مدت مذکور ۳۵ فقره انشعاب فاضلاب نصب و در ۳ آدرس مورد تقاضای مشترکین محترم، ۲۰۸ متر عملیات نقشه برداری و طراحی بصورت رایگان انجام گرفت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130232

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
افتتاح پست ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت با حضور رییس جمهور
23اردیبهشت
پست ٢٣٠ کیلوولت غرب رشت آماده بهره برداری است
١٨٠ اقدام عملیاتی صنعت برق برای عبور موفق از اوج بار تابستان ١٤٠٣

پست ٢٣٠ کیلوولت غرب رشت آماده بهره برداری است

06اردیبهشت
١٠ طرح بزرگ و حیاتی برق منطقه ای گیلان برای عبور موفق از تابستان آماده بهره برداری شد
١٨٠ اقدام عملیاتی صنعت برق برای عبور موفق از اوج بار تابستان ١٤٠٣

١٠ طرح بزرگ و حیاتی برق منطقه ای گیلان برای عبور موفق از تابستان آماده بهره برداری شد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.