4

افتتاح نیروگاه ۸ مگاواتی میبد با حضور معاون رئیس جمهور

  • کد خبر : 9070
  • 19 آبان 1398 - 19:54
افتتاح نیروگاه ۸ مگاواتی میبد با حضور معاون رئیس جمهور

افتتاح نیروگاه ۸ مگاواتی میبد با حضور معاون رئیس جمهور نیروگاه هشت مگاواتی شهرستان میبد در جریان سفر رئیس جمهور به استان یزد با حضور «جمشید انصاری» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا ، این نیروگاه که در شهرک صنعتی […]

افتتاح نیروگاه ۸ مگاواتی میبد با حضور معاون رئیس جمهور

نیروگاه هشت مگاواتی شهرستان میبد در جریان سفر رئیس جمهور به استان یزد با حضور «جمشید انصاری» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا ، این نیروگاه که در شهرک صنعتی میبد واقع شده، با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش خصوصی و مشارکت بانکی ایجاد شده و زمینه اشتغال‌زایی ۱۲ نفر را نیز فراهم کرده است.

«جمشید انصاری» معاون رییس جمهور در این مراسم افتتاح با بیان این که روحیه مردم استان یزد به سمت کارآفرینی و سرمایه‌گذاری است، گفت: هدف دولت تدبیر و امید توسعه بیشتر واحدهای تولیدی و اشتغال‌زایی است و دولت در این راستا تمهیداتی را در دستور کار خود دارد.

بهره‌برداری از یک واحد تولید کاشی و سرامیک و افتتاح یک مدرسه خیری ساز در شهرستان میبد دیگر طرح‌های افتتاح شده در شهرستان میبد با حضور معاون رئیس جمهور بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9070

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.