3

افتتاح همزمان ۷۷ پروژه توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 7325
  • 26 شهریور 1398 - 18:34
افتتاح همزمان ۷۷ پروژه توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با سفر وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری ۷۷ پروژه توزیع برق استان به صورت همزمان افتتاح و عملیات اجرایی ۷۳ طرح برقی استان آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، رضا اردکانیان در ادامه سفر یکروزه خود به استان چهارمحال و بختیاری پست ۶۳ کیلوولت سفید دشت را به […]

همزمان با سفر وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری ۷۷ پروژه توزیع برق استان به صورت همزمان افتتاح و عملیات اجرایی ۷۳ طرح برقی استان آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، رضا اردکانیان در ادامه سفر یکروزه خود به استان چهارمحال و بختیاری پست ۶۳ کیلوولت سفید دشت را به بهره‌برداری رساند. این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان دارای یک ترانس ۴۰ مگاولت آمپر و ۶ فیدر خروجی است که به منظور تامین برق منطقه و افزایش پایداری شبکه توزیع مورد افتتاح قرار گرفت.
همچنین با حضور وزیر نیرو ۷۷ پروژه توزیع برق استان نیز به صورت همزمان افتتاح شد. این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۴٫۵ میلیارد تومان شامل برق‌رسانی روستایی، افزایش ظرفیت پست‌های توزیع، بهینه‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، نصب کنتورهای هوشمند، توسعه شبکه فشار ضعیف و متوسط و توسعه شبکه روشنایی شهری و روستایی است.
رضا اردکانیان همچنین در جریان این سفر عملیات اجرایی ۷۳ پروژه برقی در سراسر استان را آغاز کرد. این طرح‌ها نیز با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان شامل شامل برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق استان، بهینه‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، افزایش ظرفیت پست‌های توزیع و… است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7325

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.