1

افتتاح ۶۷ پروژه محیط‌زیستی با اعتبار ۴۸ هزار میلیارد ریالی به مناسبت دهه فجر

  • کد خبر : 122235
  • 23 بهمن 1402 - 12:40
افتتاح ۶۷ پروژه محیط‌زیستی با اعتبار ۴۸ هزار میلیارد ریالی به مناسبت دهه فجر
مدیرکل حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح ۶۷ پروژه محیط‌زیستی در ۱۷ استان کشور با اعتبار بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دولت _ پاد، مدیرکل حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح ۶۷ پروژه محیط‌زیستی در ۱۷ استان کشور با اعتبار بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: در نخستین افتتاحیه در هفته محیط زیست در ۱۹ استان کشور، ۱۰۱ پروژه محیط‌زیستی با اعتبار بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال انجام شد، در دومین مرحله از افتتاح پروژه‌ها نیز در ۱۵ استان کشور در هفته دولت ۵۸ پروژه با اعتبار بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال افتتاح شد و امروز نیز با ۶۷ پروژه در ۱۷ استان کشور با اعتبار بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال به صورت برخط افتتاح می شود.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: از این ۶۷ پروژه ۱۲ پروژه مربوط به فیلتراسیون و ایستگاه‌های سنجش هوا، ۱۰ پروژه برای زیرساخت‌ها،۳ پروژه مربوط هوشمندسازی، ۱۲ پروژه نیز برای پایش آنلاین صنایع ، ۱۵ پروژه مربوط به تصفیه فاضلاب،۱۲ پروژه متعلق به ساخت و توسعه پاسگاه‌های محیط‌بانی و ۳ پروژه برای آموزش است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122235

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.