3

افتتاح ۲۲۷ پروژه مهم آب و برق در نیمه دوم امسال/ نیروگاه‌های بادی از نظر زیست‌محیطی بسیار برای کشور مهم است

  • کد خبر : 9710
  • 06 آذر 1398 - 18:37
افتتاح ۲۲۷ پروژه مهم آب و برق در نیمه دوم امسال/ نیروگاه‌های بادی از نظر زیست‌محیطی بسیار برای کشور مهم است

رئیس‌جمهوری گفت: در نیمه دوم امسال ۲۲۷ پروژه مهم آب و برق با اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و این طرح‌ها عهد دولت است با مردم که اجرایی شده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه شورای […]

رئیس‌جمهوری گفت: در نیمه دوم امسال ۲۲۷ پروژه مهم آب و برق با اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و این طرح‌ها عهد دولت است با مردم که اجرایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌ شرقی و در ارتباط ویدیو کنفرانس با وزیر نیرو از محل نیروگاه بادی آقکند طی سخنانی با اشاره به آغاز پویش #هرهفته_الف_ایران از ابتدای مهرماه در کشور، گفت: بر اساس برنامه وزارت نیرو مقرر شده است در نیمه دوم امسال، ۲۲۷ پروژه مهم آب و برق با اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: دولت به عنوان خادم کوچک مردم به عهدی که با مردم بسته است وفا کرده و خواهد کرد و این مهم یکی از همان قول‌ هایی است که اجرایی شده است.

رئیس‌جمهور یادآور شد: از ابتدا به مردم گفته بودیم وضعیت روستاها را متحول خواهیم کرد و در این دولت توانستیم حدود هفت میلیون نفر از جمعیت روستایی کشور را از نعمت شبکه آب سالم و بهداشتی برخوردار کنیم و تا پایان دولت این رقم را به ۱۰ میلیون نفر برسانیم. این مهم در حالی که پیش از این دولت تدبیر و امید، تنها ۹۰۰ هزار نفر از جمعیت روستایی کشور به شبکه آب شرب دسترسی داشتند.

وی تاکید کرد: دولت در تلاش است تا روستاها شرایط مناسبی از لحاظ آب، برق، گاز، جاده، بهداشت، آموزش و اینترنت پیدا کنند که خوشبختانه در این دولت قدم‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته شده است.

رئیس‌جمهور با اشاره به افتتاح نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی آقکند، گفت: نیروگاه‌های بادی از نظر زیست‌محیطی بسیار برای کشور مهم است و انرژی پاک به معنای واقعی مربوط به نیروگاه‌ های تجدیدپذیر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9710

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.