2

افت ولتاژ برق؛ رنجی که طارمی‌ها می‌برند

  • کد خبر : 8767
  • 01 آبان 1398 - 20:26
افت ولتاژ برق؛ رنجی که طارمی‌ها می‌برند

افت ولتاژ برق؛ رنجی که طارمی‌ها می‌برند فرماندار طارم گفت: افت ولتاژ برق از مشکلات مردم این شهرستان است و آن‌ها را رنج می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان، ستار صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات برق در طارم و با بیان این‌که خواسته‌ها و مطالبات مردم این شهرستان در این حوزه […]

افت ولتاژ برق؛ رنجی که طارمی‌ها می‌برند

فرماندار طارم گفت: افت ولتاژ برق از مشکلات مردم این شهرستان است و آن‌ها را رنج می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان، ستار صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات برق در طارم و با بیان این‌که خواسته‌ها و مطالبات مردم این شهرستان در این حوزه نابه‌جا نیست، اظهار کرد: کمبود اعتبارات و مشکلات فنی باعث شده است مشکلات این حوزه در شهرستان افزایش یابد.

وی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات و حجم مطالبات، رفع مشکلات برق شهرستان در کوتاه مدت مورد انتظار نیست، ولی بایستی پاسخ منطقی و مناسبی به مطالبات مردمی داده شود.

فرماندار طارم با بیان این مطلب که بر اساس نتایج سرشماری سال ۹۵ تثبیت جمعیتی در نقاط روستایی شهرستان به عینه آشکار بوده و حتی شاهد افزایش مثبت جمعیت در روستاها هستیم، گفت: این امر بر روند افزایش ساخت و ساز، افزایش مطالبات برای تعریض معابر تاثیرگذار بوده و در این راستا تیرهای برق مزاحم و حادثه‌ساز در برخی نقاط نیازمند جابه‌جایی است و این امر مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته است.

این مسئول با اشاره به این‌که اقدامات بسیار خوبی در این راستا با مشارکت دهیاران و اداره برق در شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: به دلیل حجم زیاد تقاضاهای مردمی در این حوزه و همچنین نگرانی از بابت وقوع حوادث ناشی از این مشکل خواستار مساعدت جهت رفع هر چه زودتر این مطالبه مردمی هستیم.

صفری با اشاره به تردد مردم در مسیر ارتباطی تهم – چورزق و اشاره به ریزش‌های متعدد این مسیر، افزود: متاسفانه پوشش تلفن همراه در این مسیر بسیار ضعیف بوده و نبود برق در این محور، برقراری ارتباط تلفنی را تحت تاثیر قرار داده است.

فرماندار طارم، افت ولتاژ برق را از دیگر مشکلات این منطقه برشمرد و اضافه کرد: عدم گسترش شبکه همزمان با افزایش جمعیت در شهرستان منجر به افت ولتاژ برق به‌ویژه در فصل تابستان که مصرف برق مردم افزایش می‌یابد، شده و علی‌رغم اقداماتی که در چند سال اخیر صورت گرفته است، هنوز مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که می‌طلبد توجه و اعتبار ویژه‌ای به شهرستان اختصاص یابد.

این مسئول در ادامه با بیان این مطلب که همواره نگرانی از بابت قطعی فیبر نوری شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و میزان مسافت شهرستان با مرکز استان، قطعی فیبر نوری ارائه خدمات در برخی حوزه‌ها را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد که در این زمینه نیز شهرستان، نیازمند توجه ویژه‌تری از جانب شرکت برق منطقه‌ای در جهت امکان استفاده از ظرفیت فیبر نوری در اختیار آن شرکت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8767

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.