2

افزایش ۳۲ درصدی مصرف بنزین در استان اردبیل

  • کد خبر : 126544
  • 06 فروردین 1403 - 10:42
افزایش ۳۲ درصدی مصرف بنزین در استان اردبیل
از اول فروردین ماه تا امروز در استان اردبیل یک میلیون و ۷۵۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده است که در مقایسه با مصرف یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتری اسفندماه سال گذشته افزایش ۳۲ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا  اظهار کرد: از اول فروردین ماه تا امروز در استان اردبیل یک میلیون و ۷۵۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده است که در مقایسه با مصرف یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتری اسفندماه سال گذشته افزایش ۳۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: ۷۹ جایگاه عرضه سوخت بنزین و گازوئیل و ۷۰ جایگاه سی ان جی در مناطق مختلف استان سوخت مورد نیاز اهالی استان و مسافران را عرضه می‌کنند.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل به مسافران توصیه کرد: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در جایگاه‌های عرضه سوخت و تلف نشدن وقت مسافران حتما از کارت‌های هوشمند سوخت خود استفاد کنند و تا حد امکان سوخت در مبدا سفر اقدام به سوخت‌گیری کنند.

مدنی در عین حال گفت: اخذ هرگونه وجه اضافی از مسافران و همچنین عرضه مکمل‌های سوخت در جایگاه‌ها غیرقانونی و قابل پیگرد است.

وی اضافه کرد: در صورت جا گذاشتن کارت هوشمند سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت با مراجعه به سامانه GTC.NIOPPC.IR کارت خود را رهگیری کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: تلفن گویای ۰۹۶۲۷ به صورت شبانه‌روزی درباره تامین سوخت به شکایات مردم رسیدگی می‌کند.

مدنی همچنین برای کاهش مصرف سوخت وسایط نقلیه به مسافران توصیه کرد: در زمان ترافیک و توقف طولانی خودرو خود را خاموش کنند.

وی کنترل بار اضافه در باربند و استفاده از روش درست قراردادن بار و نصب روکش را از دیگر راهکارهای کنترل مصرف سوخت وسایط نقلیه عنوان کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تنظیم موتور، تنظیم باد لاستیک‌ها و رعایت سرعت مطمئنه را از دیگر راهکارهای کنترل مصرف سوخت وسایط نقلیه عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126544

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.