5

انتخابات آمریکا بهای جهانی نفت را ۲ درصد جابجا کرد

  • کد خبر : 35067
  • 13 آبان 1399 - 16:32
انتخابات آمریکا بهای جهانی نفت را ۲ درصد جابجا کرد
هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه دسامبر با ۲.۵۸ درصد افزایش ۳۷ دلار و ۷۶ سنت معامله شد. هر بشکه نفت برنت نیز برای تحویل در ماه ژانویه با رشد ۲.۵۸ درصد، ۳۹ دلار ۹۴ سنت دادوستد شد.

بهای جهانی نفت امروز سه شنبه همزمان با برگزاری انتخابات آمریکا و تصمیم اوپک برای کاهش بیشتر تولید با نوساناتی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبر تریدر، بهای جهانی نفت امروز سه شنبه ۳ نوامبر با تاثیر گرفتن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با افزایش دو درصدی همراه بود.

گفته می‌شود بسیاری از سرمایه گذاران در کشور‌های مختلف بر نتیجه انتخابات در آمریکا متمرکز شده اند.

بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در شش ایالت از برتری حدودی نسبت به دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه برخوردار است.

در همین حال، خوش بینی نسبت به کاهش بیشتر تولید نفت خام توسط سازمان کشور‌های صادر کننده نفت [اوپک] و متحدان آن [اوپک پلاس] بر بهای نفت تاثیر گذاشته و موجب رشد آن شده است.

بر این اساس، هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه دسامبر با ۲.۵۸ درصد افزایش ۳۷ دلار و ۷۶ سنت معامله شد. هر بشکه نفت برنت نیز برای تحویل در ماه ژانویه با رشد ۲.۵۸ درصد، ۳۹ دلار ۹۴ سنت دادوستد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=35067

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.