0

انتصاب مدیرعامل جدید توزیع برق خراسان رضوی

  • کد خبر : 126768
  • 08 فروردین 1403 - 11:31
انتصاب مدیرعامل جدید توزیع برق خراسان رضوی
 پس از انتصاب محسن ذبیحی مدیرعامل این شرکت به معاونت هماهنگی توزیع توانیر، علیرضا خدابنده قائم مقام فعلی توزیع برق خراسان رضوی به مدیرعاملی منصوب خواهد شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز ، پس از انتصاب محسن ذبیحی مدیرعامل این شرکت به معاونت هماهنگی توزیع توانیر، علیرضا خدابنده قائم مقام فعلی توزیع برق خراسان رضوی به مدیرعاملی منصوب خواهد شد.

محسن ذبیحی مدیرعاملی قبلی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی که از طریق فراخوان‌های شایسته گزینی زمان اردکانیان در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ به مدیرعاملی توزیع برق استان خراسان رضوی رسیده بود دو روز قبلتر توسط مصطفی رجبی مشهدی به سمت معاونت هماهنگی توزیع توانیر منصوب شد.

علیرضا خدابنده دانش آموخته مهندسی صنایع از دانشگاه شریف و دانشجوی مقطع دکتری در رشته مدیریت استراتژیک میباشد. وی فعالیت خود را در صنعت برق از مدیریت در شهرستان‌های استان خراسان رضوی آغاز کردو پس از ان در سمت‌های مدیر دفتر بازار برق، مدیر دفتر برنامه‌ریزی و بودجه، معاونت هماهنگی شرق و غرب استان ادامه داد که اخرین سمت وی قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی بوده است. فعالیت‌های تخصصی وی در صنعت برق پیرامون اقتصاد برق، بورس انرژی و‌برنامه ریزی و بودجه بندی بوده ک در حال حاضر وی دبیرکمیته برنامه ریزی راهبردی و اقتصاد توزیع شرکت توانیر، کمیسیون تخصصی بازار برق انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع کشور نیز میباشد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع خراسان رضوی با حضور معاونت هماهنگ توزیع توانیر

طی مراسمی به صورت ارتباط تصویری با مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر و با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر و جمعی از مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت نیرو در خراسان رضوی، علیرضا خدابنده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق این استان معرفی شد.

مدیرعامل شرکت توانیر در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه به منابع انسانی در افزایش موفقیت‌های هر سازمان گفت: شرکت‌های توزیع برق در خراسان رضوی همواره جزو شرکت‌های پرافتخار توزیع در کشور بوده اند.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: مهندس ذبیحی عملکرد درخشانی در زمان مدیریت خود در شرکت توزیع برق خراسان رضوی داشتند و شاخص‌ها را در بخش‌های مختلف ارتقا دادند و کار نگهداشت این شاخص‌ها را برای آقای خدابنده سخت می‌کند.

وی اضافه کرد: با حضور مهندس ذبیحی در سمت معاون هماهنگی توزیع توانیر شاهد تحول در حوزه توزیع کشور خواهیم بود.

مدیرعامل توانیر تصریح کرد: تا زمان اوج بار در سال آینده فرصتی نمانده است و دست اندرکاران از هم اکنون باید خود را از هم اکنون برای مدیریت اوج بار آماده کنند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در پنج سال گذشته که مدیریت این شرکت را برعهده داشتم، با همت نیروی انسانی زبده و متخصص این شرکت به موفقیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف دست یافتیم.

محسن ذبیحی، بزرگترین موفقیت شرکت توزیع برق خراسان رضوی در بین شاخص‌های مختلف را کاهش متوسط میزان خاموشی مشترک برق این استان از ١٠٨ دقیقه در سال ١٣٩٨ به ٨٠ دقیقه در سال ١۴٠٢ ذکر کرد.

وی گفت: شرکت توزیع برق خراسان رضوی طی پنج سال گذشته به رشد چهار برابری در زیرساخت‌ها و رشد پنج برابری در داده‌های مختلف دست یافته و پهنای باند در مدیریت‌های برق شهرستان‌های این استان ١٠ برابر شده است.

ذبیحی به تشریح دستاورد‌های شرکت توزیع برق خراسان رضوی در طرح‌های عمرانی، هوشمندسازی، نرم افزارها، رویت پذیری و توسعه شبکه و صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین ارتقای شاخص‌های نیروی انسانی پرداخت و این توفیقات را مرهون همدلی و همراهی همه عوامل، پیمانکاران و مدیران این شرکت دانست.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع برق خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مهندس ذبیحی فردی توانمند، خلاق و تحول گرا است که در این شرایط سخت به دلیل عشقی که به خدمت دارند مسئولیت معاونت هماهنگی توزیع توانیر را برعهده گرفته است.

علی سعیدی افزود: لازم است مدیران صنعت برق از علوم انسانی و توجه به تربیت نیروی انسانی غافل نشوند.

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم از اعتماد مدیران شرکت توانیر برای این انتصاب قدردانی کرد و گفت: اگر این شرکت توفیقاتی داشته به جهت آن بوده که از زیرساخت و بنیه و تفکر مدیریتی متعالی برخوردار بوده است.

علیرضا خدابنده افزود: خوشحالیم از اینکه مهندس ذبیحی را در یکی از ارکان صنعت برق و به عنوان یکی از معماران آن خواهیم داشت.

وی توسعه تاب آوری شبکه برق در تداوم برنامه‌های گذشته، ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی، تکمیل طرح‌ها در بخش سامانه‌های نرم افزاری، توسعه ارتباطات مردمی و بازدید‌های میدانی را از اولویت‌های کاری خود در شرکت توزیع برق خراسان رضوی ذکر کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126768

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
متقاضیان احداث نیروگاه ٧.۵ میلیارد دلار تسهیلات دریافت می کنند
وزیر نیرو با اشاره به تفاهم نامه با صندوق توسعه ملی خبر داد:

متقاضیان احداث نیروگاه ٧.۵ میلیارد دلار تسهیلات دریافت می کنند

31اردیبهشت
پست ١٣٢ کیلولت کوهسنگی مجددا برق دار شد
تلاش جهادی برای حفظ پایداری شبکه برق شهرستان مشهد در زمان وقوع سیل

پست ١٣٢ کیلولت کوهسنگی مجددا برق دار شد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.