3

انجام تعمیرات میان دوره ای واحد چهار نیروگاه طوس

  • کد خبر : 114261
  • 24 مهر 1402 - 16:40
انجام تعمیرات میان دوره ای واحد چهار نیروگاه طوس
غفوری نژاد مدیر دفتر مهندسی و نظارت نیروگاه طوس گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و آماده سازی واحدهای نیروگاه برای تولید حداكثری، واحد چهار كه در مورخ 1402/7/4 از مدار خارج شده بود، پس از انجام تعمیرات میان دوره ای 4 روز زودتر از موعد وارد مدار تولید شده و با شبكه برق سراسری پارالل گردید.

واحد چهار نیروگاه طوس پس از اتمام تعمیرات میان دوره ای مجدد به شبکه سراسری تولید پیوست.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، غفوری نژاد مدیر دفتر مهندسی و نظارت نیروگاه طوس گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و آماده سازی واحدهای نیروگاه برای تولید حداکثری، واحد چهار که در مورخ ۱۴۰۲/۷/۴ از مدار خارج شده بود، پس از انجام تعمیرات میان دوره ای ۴ روز زودتر از موعد وارد مدار تولید شده و با شبکه برق سراسری پارالل گردید.

وی افزود: در این دوره از تعمیرات میان دوره ای علاوه بر رفع نشتی استیم ایر هیترهای اولیه و ثانویه، تعویض ساقه کنترل والوهای توربین و فعالیت های پیشگیرانه ای در بخش های مکانیک، الکتریک و کنترل و ابزار دقیق بر حسب نیاز و طبق برنامه و اولویت های تعمیراتی انجام گردید.

 

 

نیروگاهیان

مدیر دفتر مهندسی و نظارت نیروگاه طوس اظهار کرد : در این دور از تعمیرات اقداماتی همچون تعمیرات مکانیک (تعویض روغن یاتاقان الکتروموتور اف دی فن و جی آر فن، بازدید و سرویس کلیه مسیرهای سوخت و آب و بخار، همچنین کار بر روی متعلقات توربین، ترمیم لوله ها و رفع نشتی های موجود در سیستم های مختلف)، امور تعمیرات الکتریک ( چک و تمیزکاری دیودهای گردان، زغال های ارت توربین و ژنراتور، فیلترهای اکسایتر، کولرهای ترانس ژنراتور و ترانس های مصرف داخلی و لوکومات، سرویس الکتروموتورها، تست رله های محلی ترانس ها، چک و آچارکشی بریکرها) و امور تعمیرات کنترل و ابزاردقیق (چک و تنظیم ترانسمیترهای هوا و سوخت، چک و بازدید کلیه کنترل والوها، سلونوئید والوها، شات آف والوها، بازدید و سرویس ادوات سوپروایزری توربین، ایگنایتور مشعل ها، پوش باتون ها، چک کردن حفاظت های مهم بویلر) انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=114261
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شركت مدیریت تولید برق طوس

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.