0
به همت کارکنان نیروگاه شهید مفتح صورت گرفت؛

اهداء ۵۰ بسته غذایی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال به خانواده های نیازمند

  • کد خبر : 127126
  • 12 فروردین 1403 - 9:56
اهداء ۵۰ بسته غذایی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال به خانواده های نیازمند
همدلی مؤمنانه با هدف کمک به خانواده های نیازمند با توزیع ۵۰ بسته‌ غذایی در بین خانواده‌های نیازمند انجام شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازنیروگاه شهید مفتح همدان، همدلی مؤمنانه با هدف کمک به خانواده های نیازمند با توزیع ۵۰ بسته‌ غذایی در بین خانواده‌های نیازمند انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، همزمان با ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، همانند سنوات گذشته طرح همدلی مؤمنانه با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند به همت کارکنان شاغل و بازنشستگان نیروگاه شهید مفتح اجرا شد.

بر اساس این گزارش، در این طرح، کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارکنان شاغل و بازنشستگان نیروگاه شهید مفتح به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال جمع آوری و در قالب ۵۰ بسته غذایی شامل: ۱۰ کیلوگرم برنج، یک عدد روغن مایع، دو بسته ماکارانی، یک قوطی رب گوجه فرنگی و دو عدد کنسرو ماهی از محل صندوق خیریه احسان الزهرا سلام الله علیها (کارکنان نیروگاه) تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127126

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.