0

اولویت امسال شرکت توزیع برق خراسان رضوی جلب مشارکت مردم برای رفع ناترازی

  • کد خبر : 127441
  • 15 فروردین 1403 - 9:54
اولویت امسال شرکت توزیع برق خراسان رضوی جلب مشارکت مردم برای رفع ناترازی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

علیرضا خدابنده افزود: از سوی دیگر تولید موجب اشتغالزایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود؛ لذا باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برقشان و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

وی گفت: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده هایشان برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: انجام به موقع کارها، مسئولیت پذیری، عدم هراس از انجام کار‌های بزرگ، رعایت اخلاقیات از ویژگی‌های کارکنان این شرکت است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127441

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.