3

اوکراین: شبکه برق چرنوبیل دوباره آسیب دیده است

  • کد خبر : 73234
  • 24 اسفند 1400 - 14:44
اوکراین: شبکه برق چرنوبیل دوباره آسیب دیده است
بی بی سی: شرکت دولتی انرژی اوکراین اعلام کرد که نیروهای روسیه به یک خط فشار قوی که نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل را به شبکه برق متصل می کند، آسیب رسانده‌اند.

شرکت دولتی انرژی اوکراین اعلام کرد که نیرو‌های روسیه به یک خط فشار قوی که نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل را به شبکه برق متصل می‌کند، آسیب رسانده‌اند. شرکت دولتی انرژی اوکراین در خصوص اینکه آیا این نیروگاه هسته‌ای سابق، تمام توان خارجی خود را در نتیجه این آسیب از دست داده است یا خیر، توضیحی نداده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از بی بی سی: شرکت دولتی انرژی اوکراین اعلام کرد که نیروهای روسیه به یک خط فشار قوی که نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل را به شبکه برق متصل می کند، آسیب رسانده‌اند.

براساس گزارش‌های منتشر شده ظاهرا این خسارت بلافاصله پس از اتصال مجدد برق به تأسیسات رخ داده است.

 

 

نیروگاهیان

شرکت دولتی انرژی اوکراین در خصوص اینکه آیا این نیروگاه هسته ای سابق، تمام توان خارجی خود را در نتیجه این آسیب از دست داده است یا خیر، توضیحی نداده است.

اپراتور شبکه برق می‌گوید که باید به خدمه تعمیرات اجازه داده شود تا فورا به سایتی که توسط نیروهای روسی اشغال شده دسترسی پیدا کنند تا هرگونه آسیب احتمالی مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=73234

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.