1

ایران در صدر بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سال ۲۰۱۹

  • کد خبر : 23951
  • 18 اردیبهشت 1399 - 13:35
ایران در صدر بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سال ۲۰۱۹
ایران با پذیرش ۲۱ درصد کل بازرسی‌های آژانس انرژی اتمی در سطح جهان در سال ۲۰۱۹ و پذیرش بیش از ۹۰ درصد از بازرسی‌ها در گروه ۶۲ کشوری که به آن تعلق دارد، در صدر کشورهای پذیرنده بازرسی‌های آژانس قرار گرفت

ایران در صدر بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سال ۲۰۱۹

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دنیای اقتصاد، کاظم غریب‌آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه در سخنانی گفت که ایران با پذیرش ۲۱ درصد کل بازرسی‌های آژانس انرژی اتمی در سطح جهان در سال ۲۰۱۹ و پذیرش بیش از ۹۰ درصد از بازرسی‌ها در گروه ۶۲ کشوری که به آن تعلق دارد، در صدر کشورهای پذیرنده بازرسی‌های آژانس قرار گرفت.

او طی اظهاراتی اعلام کرد که ایران در بین ۶۲ کشوری قرار دارد که پروتکل الحاقی و موافقتنامه جامع پادمان را اجرا می‌کنند، اما هنوز فاقد جمع‌بندی گسترده‌تر آژانس در مورد مواد و فعالیت‌های اظهار نشده هستند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23951

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.