3

بازدید نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از مراحل آبرسانی به بیمارستان صحرایی

  • کد خبر : 20279
  • 10 فروردین 1399 - 11:59
بازدید نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از مراحل آبرسانی به بیمارستان صحرایی

بازدید نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از مراحل آبرسانی به بیمارستان صحرایی به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از مراحل آبرسانی به بیمارستان صحرایی و پروژه آبرسانی به مجتمع […]

بازدید نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از مراحل آبرسانی به بیمارستان صحرایی

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از مراحل آبرسانی به بیمارستان صحرایی و پروژه آبرسانی به مجتمع دانشگاهی علوم پزشکی گیلان بازدید کرد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به بازدید دکتر قربانی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از مراحل آبرسانی به بیمارستان صحرایی اظهار داشت: این پروژه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی جهت تأمین آب بیمارستان صحرایی در حال احداث و مجتمع های موجود دانشگاهی از محل خط انتقال لاکان به مخزن ۵۰ مترمکعبی موجود در مجتمع، طراحی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 

نیروگاهیان

وی ضمن تشریح پروژه گفت: در این پروژه لوله گذاری به طول ۹۰۰ متر با لوله ۲۰۰ میلیمتر پلی اتیلن به همراه ساخت ۵ عدد حوضچه شیرآلات پیش بینی شده است که تاکنون ۴۲۰ متر از مسیر لوله گذاری و ۴ عدد حوضچه پیش ساخته و ۱ حوضچه نیز در محل احداث شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اعلام زمان اتمام پروژه تصریح کرد: با توجه به لزوم تسریع در روند اجرا و بهره برداری از پروژه، با تلاش مضاعف همکاران پیش بینی می گردد طی هفته آینده پروژه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20279

مطالب پیشنهادی

30اردیبهشت
حفر ۱۸ حلقه چاه آب شرب در چهارمحال و بختیاری
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

حفر ۱۸ حلقه چاه آب شرب در چهارمحال و بختیاری

30اردیبهشت
پروژه های جهاد آبرسانی روستایی آذربایجان شرقی سرعت گرفت

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.