4

با همکاری متخصصان نیروگاه شهید رجایی قزوین انجام شد/ رفع اشکال سیستم سیمولاتور سیکل ترکیبی نیروگاه طرشت

  • کد خبر : 10478
  • 20 آذر 1398 - 11:56
با همکاری متخصصان نیروگاه شهید رجایی قزوین انجام شد/ رفع اشکال سیستم سیمولاتور سیکل ترکیبی نیروگاه طرشت

اشکال وارده در سیستم سیمولاتور سیکل ترکیبی نیروگاه طرشت با همکاری متخصصان ابزار دقیق نیروگاه شهید رجایی برطرف شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، در پی درخواست دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش صنعت شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، در خصوص رفع اشکال از […]

اشکال وارده در سیستم سیمولاتور سیکل ترکیبی نیروگاه طرشت با همکاری متخصصان ابزار دقیق نیروگاه شهید رجایی برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، در پی درخواست دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش صنعت شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، در خصوص رفع اشکال از سیستم سیمولاتور سیکل ترکیبی نیروگاه طرشت، متخصصان ابزاردقیق نیروگاه شهید رجایی با همکاری در این پروژه، اقدام به شناسایی عیب و رفع آن نمودند.

با بررسی رایانه های این سیستم، متخصصان نیروگاه توانستند اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری متعددی در بخش های مختلف این سیستم را شناسایی کنند که پس از بررسی راهکارهای مناسب، اقدام به رفع این اشکالات کرده و این سیستم را آماده راه اندازی و بهره برداری نمودند.

گفتنی است سیستم سیمولاتور سیکل ترکیبی، دارای ۳ رایانه بهره برداری (OT) است که از این تعداد، یک رایانه، فعال و ۲ رایانه دیگر، دچار اشکال شده بود؛ در این میان، متخصصان نیروگاه شهید رجایی توانستند، یک رایانه را رفع عیب و راه اندازی کرده که رایانه دیگر را نیز پس از بررسی تخصصی و شناسایی عیب، به بهره برداری خواهند رساند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10478

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.