1

بتن‌ریزی ساختمان راکتور واحدسوم نیروگاه اتمی بوشهر به زودی آغاز می‌شود

  • کد خبر : 126872
  • 09 فروردین 1403 - 12:09
بتن‌ریزی ساختمان راکتور واحدسوم نیروگاه اتمی بوشهر به زودی آغاز می‌شود
معاون سازمان انرژی اتمی ایران از بتن‌ریزی عملیات اجرایی ساختمان راکتور واحد سوم نیروگاه اتمی بوشهر در ماه‌های آتی خبر داد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  دولت_ پاد، معاون سازمان انرژی اتمی ایران از بتن‌ریزی عملیات اجرایی ساختمان راکتور واحد سوم نیروگاه اتمی بوشهر در ماه‌های آتی خبر داد و گفت: افزایش بهره‌وری واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر را از طریق تکمیل برنامه تعویض سوخت دنبال می‌کنیم و افزایش سیکل ۱۲ به ۱۸ ماهه دوره تعویض سوخت این نیروگاه را مدنظر قرار داده‌ایم.

وی افزود: هدف کلان نخست در زمینه بهره‌برداری ایمن، مطمئن و اقتصادی از نیروگاه‌های هسته‌ای‌ است که برنامه‌ها و فعالیت‌های واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر را دربرمی‌گیرد. این نیروگاه، به عنوان نخستین نیروگاه هسته‌ای در کشور، از سال ۱۳۹۲ وارد فاز بهره‌برداری تجاری شده و در مهرماه ۱۴۰۲ دهمین سال فعالیت خود را جشن گرفته است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126872

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.