2

اصلاح و بهینه سازی فیدر ٢٠ کیلوولت دو مداره آوج – شهید آباد

  • کد خبر : 130075
  • 09 اردیبهشت 1403 - 15:57
اصلاح و بهینه سازی فیدر ٢٠ کیلوولت دو مداره آوج – شهید آباد
در مراسمی با حضور یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان، داداشی شهردار، کریمی بخشدار و مدیران محلی شهرستان آوج و جمعی از معاونین و مدیران برق استان

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر ، در مراسمی با حضور یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان، داداشی شهردار، کریمی بخشدار و مدیران محلی شهرستان آوج و جمعی از معاونین و مدیران برق استان، اقدام جهادی اصلاح و بهینه سازی فیدر ٢٠ کیلوولت دو مداره آوج و شهید آباد اجرایی شد.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این مراسم با اشاره به مشخصات فنی طرح گفت: این طرح در محدوده پست ۶٣ کیلوولت آبگرم با شبکه ای به طول ١٠ کیلومتر و با توان نیروی انسانی ١٣ گروه نظارتی، ٢١ گروه عملیاتی به استعداد ۵٧ نفر نیروی فنی و ٩ نیروی نظارتی و ١٢ نیروی پشتیبان با بهره گیری از ٢٠ دستگاه خودرو و ١١ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل اجرا شده است.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای این طرح را ١٠ میلیارد ریال اعلام کرد و در ادامه اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات و اصلاح شبکه در مناطق کم برخوردار و محروم از اولویتها و رویکردهای مدیریتی شرکت است.
وی یادآورشد: از آنجا که بدنبال توسعه متوازن هستیم نخستین اقدام جهادی در سال جاری را در شهر آوج کلید زدیم تا اصلاح شبکه را در مناطق دورافتاده و کم برخوردار هم اجرا کنیم و همه مناطق از امکانات مناسب برخوردار باشند.
اینانلو افزود: در ماه های آینده نیز این اقدامات جهادی تداوم خواهد داشت تا ضمن اصلاح شبکه و رفع ضعف ولتاژ نسبت به تامین برق پایدار اقدام شود.
سرپرست شرکت توزیع برق استان گفت: برای کاهش سرقت سیم های برق و کاهش خاموشیهای غیر مترقبه نیز اجرای طرح جایگزینی کابلهای خود نگهدار به جای سیم مسی را با جدیت دنبال می کنیم و به زودی جشن حذف سیم های مسی از شبکه های برق را در برخی شهرستانهای استان برگزار خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130075

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.