1

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

  • کد خبر : 129568
  • 03 اردیبهشت 1403 - 14:03
برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129568

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.