2
استاندار زنجان:

برق منطقه ای زنجان در روند ساخت پروژه پتروشیمی مانع تراشی نکند

  • کد خبر : 125347
  • 24 اسفند 1402 - 11:09
برق منطقه ای زنجان در روند ساخت پروژه پتروشیمی مانع تراشی نکند
محسن افشارچی ظهر چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان با انتقاد از مانع تراشی‌های شرکت برق منطقه‌ای زنجان در روند اجرایی پروژه پتروشیمی، گفت: برای حل مشکل پتروشیمی باید نگاه کلان داشته باشیم.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان با انتقاد از مانع تراشی‌های شرکت برق منطقه‌ای زنجان در روند اجرایی پروژه پتروشیمی، گفت: برای حل مشکل پتروشیمی باید نگاه کلان داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص رفع مشکل پتروشیمی زنجان که شرکت برق منطقه‌ای از تمدید مصوبه ارائه برق به این شرکت خودداری می‌کند، افزود: تعداد زیادی از شهروندان زنجانی در پروژه پتروشیمی سهام دار هستند و بی توجهی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان به این پروژه و ارجاع دادن مسائل این پروژه به وزارتخانه اصلاً قبول نیست.

استاندار زنجان با انتقاد از رویکرد مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان در خصوص پروژه بزرگ پتروشیمی زنجان، گفت: شما باید مشکل استان را برطرف کنید نه اینکه به دنبال رفع مشکل وزارتخانه باشید. اگر روند اینگونه هست بنده مشکل مصوبه برق شرکت پتروشیمی زنجان را با وزیر مطرح می‌کنم و شرکت برق منطقه‌ای زنجان در جلسات آتی ستاد تسهیل نباید حضور داشته باشد.

افشارچی اظهار کرد: پتروشیمی زنجان یکی از پروژه‌های مهم برای توسعه زنجیره صنایع به‌شمار می‌رود و ارزش افزوده‌ای برای استان به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت صنعت پتروشیمی، نباید برای حل مشکلات آن به صورت بخشنامه‌ای عمل کرد، یادآور شد: رفع مشکل پتروشیمی زنجان نیازمند نگاه کلان است و دستگاه‌های متولی همانند شرکت برق منطقه‌ای باید انجام امور مربوط به این شرکت را سرعت بیشتری دهد.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه پتروشیمی زنجان برای این استان آثار مثبتی به همراه خواهد داشت، گفت: متأسفانه طی سال‌های گذشته برای این پروژه هیچ کاری انجام نگرفته و این امر مشکلات کنونی را به بار آورده است.

وی در مورد مشکلات شرکت پتروشیمی زنجان تصریح کرد: تعداد زیادی از مردم زنجان سال‌های قبل سهام این شرکت را خریداری کردند و اکنون منتظر تعیین تکلیف آن هستند.

افشارچی عنوان کرد: سال گذشته مشکل بزرگی از پتروشیمی استان رفع و گشایش‌هایی خوبی برای تکمیل آن ایجاد شد که امیدواریم دستگاه‌های مربوطه اهتمام جدی برای تحقق این امر داشته باشند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125347

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.