3

برگزاری دوره‌های آموزشی غیرحضوری در توزیع برق استان مرکزی

  • کد خبر : 21599
  • 25 فروردین 1399 - 13:46
برگزاری دوره‌های آموزشی غیرحضوری در توزیع برق استان مرکزی

مدیر دفتر آموزش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از برگزاری دوره‌های آموزشی غیرحضوری در این شرکت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار فارس در اراک،حمیدرضا حیدری اظهار کرد‌: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری، این شرکت اقدام […]

مدیر دفتر آموزش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از برگزاری دوره‌های آموزشی غیرحضوری در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار فارس در اراک،حمیدرضا حیدری اظهار کرد‌: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری، این شرکت اقدام به طراحی و برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی به صورت غیرحضوری و در ساعات غیراداری با استفاده از امکانات گوشی‌های همراه و نرم افزارهای مربوطه کرده است.

وی آموزش غیرحضوری در سایه کرونا را تجربه‌ای جدید برای یادگیری تمام مباحث آموزشی به صورت غیرحضوری دانست.

حیدری بیان کرد: دوره‌های آموزشی غیرحضوری فنون مذاکره و فن بیان برای مدیران، مهارت‌های زندگی برای بانوان و همسران و خوشنویسی برای علاقمندان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: دوره آشنایی با آیین نامه و تعرفه‌های برق برای کارشناسان مشترکین، خدمات غیرحضوری و نیروهای جدیدالورود، دوره آشنایی با معاملات و مناقصات برای کارشناسان مالی و پشتیبانی و دوره تجزیه و تحلیل حوادث برای مدیران توزیع و کارشناسان ایمنی در حال برنامه ریزی است.

نیروگاهیان

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه در سال گذشته قریب به ۵۰ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در این شرکت برگزار شد، افزود: نزدیک به ۸۵۰۰ نفرساعت دوره آموزشی به صورت غیرحضوری برگزار شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21599

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.