5

برگزاری مانور ترکیبی دفاع از نیروگاه شهید مفتح همدان

  • کد خبر : 118705
  • 20 آذر 1402 - 22:48
برگزاری مانور ترکیبی دفاع از نیروگاه شهید مفتح همدان
مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح از برگزاری مانور ترکیبی دفاع از نیروگاه با هدف افزایش تاب آوری در برابر حوادث تروریستی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالمجید دیناروند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور ترکیبی دفاع از نیروگاه شهید مفتح همدان با هدف افزایش تاب آوری در برابر حوادث تروریستی با حضور پرسنل حراست، ایمنی، بهداشت و بسیج نیروگاه شهید مفتح و یگان‌های انتظامی، سپاه و نیروی هوایی برگزار شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این مانور افزایش تاب آوری در زمان حملات تروریستی و همچنین مصونیت کامل در برابر حملات احتمالی اعلام کرد.

مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح اظهار کرد: با توجه به اینکه نیروگاه شهید مفتح به عنوان یکی از مراکز حساس استان و همچنین تأمین کننده بخشی از نیاز شبکه سراسری برق کشور به شمار می‌آید، از این رو شناخت صحیح و دقیق تهدیدات احتمالی می‌تواند به بهبود شرایط دفاع همه جانبه از این مجموعه کمک کند.

وی افزود: این مانور با اهدافی همچون مقابله با حملات تروریستی زمینی، هوایی پهبادی، و حمله سایبری از پیش تعیین شده صورت پذیرفت.

دیناروند ادامه داد: این مانور با اجرای دو سناریو با موفقیت انجام پذیرفت و در پایان نقاط ضعف و قوت این مانور که توسط ممیزین از پیش تعیین شده، در جلسه ای مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مانور دفاع از مقر، تمهیداتی است که در زمان صلح صورت می گیرد و عمده ترین هدف آن، حفاظت از زیرساخت های حیاتی و مورد نیاز مردم است که باید با یک برنامه ریزی و طراحی در توسعه پایدار کشور نهادینه شود.

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=118705

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.