0

برگزاری نشست روسای کانون های بازنشستگی صنعت آب و برق استان اصفهان به میزبانی آبفای استان اصفهان

  • کد خبر : 129659
  • 04 اردیبهشت 1403 - 10:45
برگزاری نشست روسای کانون های بازنشستگی صنعت آب و برق استان اصفهان به میزبانی آبفای استان اصفهان
نایب رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق اصفهان در این نشست بر ایجاد زیر ساختی با هدف استفاده

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  شرکت آب و فاضلاب اصفهان ،  نایب رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق اصفهان در این نشست بر ایجاد زیر ساختی با هدف استفاده از یک نرم افزارجامع جهت توزیع امکانات رفاهی و کمک به همکاران بازنشسته جهت استفاده برابر از امکانات رفاهی و تسهیل در فرآیند معرفی بازنشستگان به بانک جهت دریافت وام قرض الحسنه تاکید کرد.
حسین اکبریان با تاکید بر تکریم بازنشستگان خواستار توجه ویژه به بیمه تکمیلی بازنشستگان شرکت شد و بیان کرد: انتظار می رود بازنشستگان و پیشکسوتان عزیز شرکت نیز در زمینه مشارکت در قراردادهای بهره برداری و نگهداری از تاسیسات ، و طرح خیرین آبرسان و ارائه تجربیات یاری گر خادمان خود در صنعت آب و برق باشند.
همچنین در ادامه این جلسه دبیر و برخی از اعضای کانون بازنشستگان صنعت به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه تکریم وارائه خدمات به کارکنان بازنشسته پرداختند .
در پایان نیز اکبریان ، نایب رئیس شورای انسجام بخشی صنعت ،ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه اعضای کانون، بر طرح موضوعات و پیشنهادات ارائه شده در این جلسه در اولین نشست شورای انسجام بخشی استان در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129659

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.