6

برگزاری کارگاه آموزشی نیروگاه خورشیدی

  • کد خبر : 33210
  • 12 مهر 1399 - 10:06
برگزاری کارگاه آموزشی نیروگاه خورشیدی
کارگاه مقدماتی آموزشی نیروگاه خورشیدی در راستای سری کارگاه‌های "برق پاک" و با همکاری سازمان علمی دانشجویی برق کشور برگزار می‌شود و همچنین دوره‌های پیشرفته اول و دوم آن نیز متعاقبا برپا خواهد شد.

انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه رازی کرمانشاه کارگاه مقدماتی آموزشی نیروگاه خورشیدی را به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه دانشجویان ایسنا، معرفی منابع انرژی تجدیدپذیر و نحوه اتصال به شبکه برای مولدهای کوچک مقیاس، آشنایی با مفاهیم تابش خورشیدی و اطلس خورشیدی، مروری بر فناوری نیمه هادی‌ها و مدار معادل سلول خورشیدی، شبیه‌سازی سلول خورشیدی در نرم‌افزار متلب، طراحی نیروگاه خورشیدی متصل به شبکه با نرم‌افزار PVsyst، طراحی نیروگاه خورشیدی منفصل از شبکه با نرم‌افزار PVsyst از جمله سرفصل‌هایی است که در این کارگاه مورد آموزش قرار می‌گیرد.

کارگاه مقدماتی آموزشی نیروگاه خورشیدی در راستای سری کارگاه‌های “برق پاک” و با همکاری سازمان علمی دانشجویی برق کشور برگزار می‌شود و همچنین دوره‌های پیشرفته اول و دوم آن نیز متعاقبا برپا خواهد شد.

این کارگاه با تدریس مهندس علی محمدی – کارشناسی ارشد دانشگاه امیرکبیر و برگزیده المپیاد کشوری مهندسی برق – روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد و طول دوره نیز ۱۲ ساعت است.

شروع کارگاه آموزشی نیروگاه خورشیدی از ۲۴ مهر است و علاقه‌مندان برای شرکت در آن تا ۲۰ مهر فرصت دارند از طریق آی‌دی @SiGnoRsaED نسبت به ثبت‌نام و همچنین کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=33210

ثبت دیدگاه

  1. اگه این کارگاه ها برای افراد عادی بیشتر برگزار بشه و اونا رو به سمت تولید برق از انرژی پاک ببره دیگه مجبور به ساخت نیروگاه جدید نیستیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.