2

برگزاری کارگاه آنلاین “کاربرد فناوری نانو در حوزه مهندسی برق”

  • کد خبر : 19488
  • 21 اسفند 1398 - 22:11
برگزاری کارگاه آنلاین “کاربرد فناوری نانو در حوزه مهندسی برق”

اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم و فناوری نانو ایران با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی برق کشور کارگاه “کاربرد فناوری نانو در حوزه مهندسی برق” را به صورت انلاین برگزار می‌کند.   بیشتر بخوانید آموزش هوشمندسازی ساختمان در آموزشگاه فنون برق نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، […]

اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم و فناوری نانو ایران با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی برق کشور کارگاه “کاربرد فناوری نانو در حوزه مهندسی برق” را به صورت انلاین برگزار می‌کند.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “مفاهیم پایه فناوری نانو”، “کاربردهای فناوری نانو و مبانی علمی آن در حوزه مهندسی برق”، “بررسی محصولات و شرکتهای فعال حاصل از محققان حوزه مهندسی برق”، “بررسی مقالات و روند تحقیقات در حوزه مهندسی برق”و “بررسی وضعیت ایران از حیث کاربرد نانو در حوزه مهندسی برق” از جمله مباحث و سرفصل‌های این کارگاه است که با تدریس مهدی قاسمی‌فرد برگزار می‌شود.

این کارگاه آنلاین به مناسبت روز مهندسی برق، ۲۷ و ۲۸ اسفند از ساعت ۱۴ الی ۱۶ برگزار می‌شود

علاقمندان جهت ثبت‌نام می توانند به لینک https://evnd.co/Pa83B و جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی nanounioniran@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19488

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.