3
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار آذربایجان غربی انجام شد

بهره برداری از ترانسفورماتور دوم پست ۴٠٠ کیلوولت نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه

  • کد خبر : 122204
  • 22 بهمن 1402 - 15:31
بهره برداری از ترانسفورماتور دوم پست ۴٠٠ کیلوولت نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
در این مراسم، دکتر اسماعیل زاده مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان با بیان اینکه برای احداث این طرح بالغ بر ٢٣٠ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر ، در این مراسم، دکتر اسماعیل زاده مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان با بیان اینکه برای احداث این طرح بالغ بر ٢٣٠ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، به بیان برخی مشخصات فنی طرح و اهمیت ویژه آن در افزایش پایداری شبکه برق شمال غرب کشور و استان آذربایجان غربی پرداخت و گفت: با بهره برداری از این طرح با ظرفیت ٣١۵ مگاولت آمپر، ضمن افزایش امکان تزریق ظرفیت تولیدی نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه به شبکه برق منطقه، امکان تبادل و تجارت انرژی برق با ترکیه از طریق استان آذربایجان غربی به استان وان نیز فراهم شده است.
وی با بیان این که در این طرح، همه ابعاد فنی اعم از بهره برداری، کنترل، تعمیرات، حفاظت، سنجش انرژی و تمامی الزامات و استانداردها رعایت و لحاظ شده است، اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح، امکان تامین مطمئن تر انرژی برق در بخشهای صنعت، کشاورزی، خانگی و… به ویژه تامین برق طرحهای “رونق تولید” در منطقه به نحو مطلوبی فراهم می شود.
در این مراسم اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار آذربایجان غربی نیز ضمن تاکید بر اهمیت صنعت برق در توسعه زیرساختی جامعه، از تلاش خادمان برق منطقه ای آذربایجان و مجموعه صنعت برق استان آذربایجان غربی قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122204

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق
با پایان تعمیرات واحد شماره پنج بخارمحقق شد:

بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.