1

بهینه‌سازی شبکه توزیع برق ۳۷روستای شهرستان شازند

  • کد خبر : 117056
  • 01 آذر 1402 - 14:25
بهینه‌سازی شبکه توزیع برق ۳۷روستای شهرستان شازند
سعید حسینی: این طرح شامل جابه‌جایی تیرهای موجود در معابر روستایی، اصلاح شبکه فرسوده، تعویض یا تقویت ترانس‌های روستاها در صورت وجود مشکل و نصب پست‌های جدید برق است و در مجموع، با اجرای این طرح شبکه برق روستاها به روزرسانی و اصلاح شده و معایب آن برطرف می‌شود و شبکه پایداری در روستاها ایجاد شده و مشکلات شبکه به شدت کاهش پیدا می‌کند.

مدیر توزیع برق شهرستان شازند از بهینه سازی شبکه توزیع برق ۳۷ روستا در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، سعید حسینی افزود: این طرح شامل جابه‌جایی تیرهای موجود در معابر روستایی، اصلاح شبکه فرسوده، تعویض یا تقویت ترانس‌های روستاها در صورت وجود مشکل و نصب پست‌های جدید برق است و در مجموع، با اجرای این طرح شبکه برق روستاها به روزرسانی و اصلاح شده و معایب آن برطرف می‌شود و شبکه پایداری در روستاها ایجاد شده و مشکلات شبکه به شدت کاهش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: در راستای این طرح در حدود ۲۰۰۰ چراغ LED در روستاها نصب شده است که شامل نصب چراغ‌های جدید یا تعویض چراغ‌های فرسوده بوده و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز شده است .

حسینی برق رسانی به روستای مرادخان با  احداث ۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب ترانس، تامین برق ۲۹۹واحد پروژه مسکن ملی شهر مهاجران با پیشرفت فیزیکی ۶۰درصد،اصلاح شبکه‌های برق روستایی در قالب طرح بهارستان در ۳۷ روستای سطح شهرستان، مقاوم سازی شبکه‌های فشار متوسط با احداث ۱۸۰۰ متر شبکه، اصلاح شبکه فشار متوسط به منظور افزایش پایداری به طول ۴۹۰۰ متر را از جمله پروژه‌های در دست اقدام دانست.

 

 

نیروگاهیان

وی تبدیل چراغ‌های سدیم به چراغ LED در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان با اولویت مناطق روستایی و تمام مناطق شهرهای توره و آستانه، برگزاری ۵۱ مورد تعمیرات شبکه فشار متوسط و اصلاح ۱۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط،نصب ۲۴۸ اصله تیر جهت تامین برق و اصلاح شبکه، احداث ۱۸ دستگاه پست هوایی، نصب ۶ دستگاه سکسیونر گازی موتوردار جهت مدیریت بار و شاخه‌زنی درختان در تماس با شبکه به طول  ۴ کیلومتر فشار ضعیف و فشار متوسط را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته برشمرد.

وی با بیان اینکه شهرستان شازند دارای ۶۳هزار مشترک برق است، افزود: ۴۵۰انشعاب دائم به متقاضیان برق در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون افزوده شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=117056
  • نویسنده : مریم آجرلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.