1

بیش از یک‌هزار میلیارد ریال پروژه گازرسانی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

  • کد خبر : 122183
  • 22 بهمن 1402 - 14:45
بیش از یک‌هزار میلیارد ریال پروژه گازرسانی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد
این طرح‌ها شامل گازرسانی به ۶ روستای چهارمحال و بختیاری در مناطق سخت‌گذر و طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای شهرکرد و فارسان است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  ایرنا افزود: این طرح‌ها شامل گازرسانی به ۶ روستای چهارمحال و بختیاری در مناطق سخت‌گذر و طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای شهرکرد و فارسان است.

وی اظهار داشت: با گازرسانی به این روستاها و طرح‌های نهضت ملی مسکن یک‌هزار و ۱۰۰ خانوار در استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: افزون براین گازرسانی به ۸۸ واحدی تولیدی این استان نیز انجام شد.

پرداخت بیش از ۴۴ میلیارد ریال یارانه گاز در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای محرومیت‌زدایی ۴۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال یارانه بابت پرداخت گاز بها به در استان پرداخت شده است.

سلیمیان با بیان اینکه در زمان حاضر ۳۷ هزار و ۶۲۶ مشترک چهارمحال و بختیاری زیر پوشش نهادهای حمایتی هستند، افزود: براساس قانون این گروه از مشترکان که تا حد متعارف در فصل زمستان در اقلیم یک تا ۴۰۰ متر گاز مصرف کنند به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین ۴۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا دی ماه ۱۴۰۲ بابت لوله کشی داخلی ۴۴۰ خانواده‌ زیرپوشش نهادهای حمایتی استان به ازای هر خانوار ۱۸۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین یک میلیارد ریال نیز برای خرید اشتراک گاز ۴۹۰ خانوار زیرپوشش نهادهای حمایتی این استان هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۲.۳ درصد جمعیت روستایی چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز برخوردارند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122183

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.