13

تامین ظرفیت برق‌رسانی به نیروگاه زباله‌سوز ساری

  • کد خبر : 40932
  • 29 دی 1399 - 13:54
تامین ظرفیت برق‌رسانی به نیروگاه زباله‌سوز ساری
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: پیمانکار زباله‌سوز می‌بایست با تسریع در روند کار شرایطی را فراهم کند تا پایان سال این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

عملیات برق‌رسانی به نیروگاه زباله‌سوز ساری زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در حاشیه مانور جهادی عملیات برق‌رسانی به نیروگاه زباله سوز ساری با بیان اینکه مدت‌هاست که مردم ساری منتظر راه‌اندازی نیروگاه زباله‌سوز هستند، اظهار کرد: این نیروگاه نیازمند زیرساخت‌هایی همچون برق است، بنابراین زمانی که این پروژه مهم مورد بهره‌برداری قرار گرفت نباید مشکل تامین برق داشته باشد، به همین منظور شرکت توزیع برق استان در یک اقدام و عملیات جهادی توانست زودتر از بازه زمانی تعیین شده این ظرفیت برقی را تامین کند.

وی افزود: پیمانکار زباله‌سوز می‌بایست با تسریع در روند کار شرایطی را فراهم کند تا پایان سال این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در ادامه “فرامرز سپری” مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اقدام جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان در تامین برق نیروگاه زباله‌سوز ساری، تصریح کرد: با اکیپ امکانات و نیروهای جهادی برق‌رسانی به این پروژه در حال انجام است و طی ۲۴ ساعت آینده آماده تامین و فروش انرژی می‌شود تا زمانی که نیروگاه زباله‌سوز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، مشکلی بابت تامین انرژی برق نداشته باشد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40932
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.