1

تبدیل سیم به کابل شبکه برق خراسان رضوی از مرز ۲ هزار کیلومتر عبور کرد

  • کد خبر : 124667
  • 17 اسفند 1402 - 14:43
تبدیل سیم به کابل شبکه برق خراسان رضوی از مرز ۲ هزار کیلومتر عبور کرد
جواد دیباج افزود: هدفگذاری امسال شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر بوده که تاکنون ۲ هزار و پنج کیلومتر سیم به کابل تبدیل شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، جواد دیباج افزود: هدفگذاری امسال شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر بوده که تاکنون ۲ هزار و پنج کیلومتر سیم به کابل تبدیل شده است.

وی کل اعتبار اختصاص یافته به هدفگذاری امسال شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار را هشت هزار میلیارد ریال ذکر کرد.

وی بیان کرد: طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در شبکه زیر پوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از سال ۱۳۹۷ آغاز شد که طبق هدفگذاری انجام گرفته باید تا سال ۱۴۰۴ کل شبکه سیمی استان به کابل خودنگهدار تبدیل شود.

مجری طرح تبدیل سیم به کابل شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: این طرح در ۲۹ شهرستان استان اجرا می‌شود که تاکنون شبکه سیمی شهرستان‌های گلبهار، چناران و مه ولات به طور کامل به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

شایان ذکر است: طول شبکه توزیع برق خراسان رضوی ۴۲ هزار کیلومتر است که همه شهرستان‌های استان به جز مشهد، طرقبه شاندیز را زیر پوشش دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124667

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.