0
سخنگوی صنعت برق کشور:

تدابیر لازم برای تامین برق پایدار کشورفراهم است

  • کد خبر : 129680
  • 04 اردیبهشت 1403 - 11:23
تدابیر لازم برای تامین برق پایدار کشورفراهم است
مصطفی رجبی مشهدی با بیان این که برای این منظور ١٨٠ اقدام عملیاتی تعریف شده تا از این طریق برق مورد نیاز کشور با مشارکت همه مشترکان تامین شود

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گیل، مصطفی رجبی مشهدی با بیان این که برای این منظور ١٨٠ اقدام عملیاتی تعریف شده تا از این طریق برق مورد نیاز کشور با مشارکت همه مشترکان تامین شود،گفت: روند مصرف برق توسط صنایع انرژی بر در طول سه سال گذشته همواره روبه رشد بوده است.
سخنگوی صنعت برق افزود: با تلاش‌های انجام شده و با وجود افزایش تعداد مشترکان صنعتی،سهم صنایع از مجموع مصرف برق کشور هیچگاه کمتر از ٣۶ درصد مصرف برق کشور نبوده و از سهم مشترکان خانگی پیشی گرفته است.برهمین منوال نیز تامین برق صنایع در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت و برنامه‌های مدیریت مصرف نیز با هماهنگی خود صنایع و وزارت صمت برای جابه‌جایی بار از ساعات اوج با سایر ساعات انجام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: براساس ماده ۴ قانون مانع‌زدایی صنعت برق،صنایع انرژی ­بر با هماهنگی وزارت صنعت،معدن و تجارت و وزارت نیرو مکلفند تا پایان سال ١۴٠۴،حداقل ٩ هزار مگاوات نیروگاه حرارتی و هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر از محل منابع داخلی خود احداث کنند که در صورت عدم تحقق این امر،تأمین برق این صنایع در شرایط کمبود برق، در اولویت طرح‌های مدیریت مصرف برق وزارت نیرو قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129680

مطالب پیشنهادی

16اردیبهشت
انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر
مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان عنوان کرد

انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر

16اردیبهشت
مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
مدیرعامل توزیع برق استان ایلام:

مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.