1

تست بلک استارت واحد G۱۴ نیروگاه مشهد با موفقیت انجام شد

  • کد خبر : 68139
  • 19 دی 1400 - 12:42
تست بلک استارت واحد G۱۴ نیروگاه مشهد با موفقیت انجام شد
یاشار مغمومی با بیان این مطلب افزود: در این آزمون واحد G۱۴ در زمان بارگیری در مدِ کنترل سرعت (فرکانس) قرار داده شد و در تست‌ها نمودارهای تولید توان اکتیو، سرعت، فرکانس، ولتاژ، ژنراتور، جریان ژنراتور، جریان تحریک و ضریب توان در طول آزمون مورد پایش شرکت مدیریت شبکه قرار گرفت.

مدیر امور دفتر مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه مشهد گفت: آزمایشات خود راه‌انداز تست بلک استارت واحد G۱۴ نیروگاه مشهد با موفقیت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، یاشار مغمومی با بیان این مطلب افزود: در این آزمون واحد G۱۴ در زمان بارگیری در مدِ کنترل سرعت (فرکانس) قرار داده شد و در تست‌ها نمودارهای تولید توان اکتیو، سرعت، فرکانس، ولتاژ، ژنراتور، جریان ژنراتور، جریان تحریک و ضریب توان در طول آزمون مورد پایش شرکت مدیریت شبکه قرار گرفت.

وی ادامه داد: آزمایشات خود راه‌انداز نیروگاه‌ها یکی از تست‌های مهم و حساس جهت بازیابی شبکه برق است که در زمان خاموشی‌های گسترده و با اتکا به بلک استارت نیروگاه انجام می‌شود.

 

 

نیروگاهیان

مدیر دفتر مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه مشهد با اشاره به اهمیت خود راه‌انداز این نیروگاه، گفت: در هر زمانی که خاموشی گسترده در شبکه اتفاق می‌افتد و نیروگاه‌ها دسترسی به شبکه برق ندارند، با استفاده از دیزل خود راه‌انداز واحد، عملیات راه‌اندازی واحد نیروگاهی صورت می‌گیرد و بدین ترتیب به صورت داخلی و محلی نیروگاه را برق‌دار و پس از آن شبکه و برق مشترکان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=68139
  • نویسنده : عباس گرایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.