2

تعامل، همکاری و هم افزایی برای تحقق رشد تولید و ارتقای بخش صنعت فارس

  • کد خبر : 122975
  • 30 بهمن 1402 - 14:06
تعامل، همکاری و هم افزایی برای تحقق رشد تولید و ارتقای بخش صنعت فارس
سید مسعود عظیمی در نشست با مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز افزود: صنعت برق به عنوان یکی از صنایع زیربنایی، تاثیرگذاری چشمگیری بر بخش صنعت دارد و رشد تولید به شدت به صنعت برق وابسته است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبر نگاران جوان، سید مسعود عظیمی در نشست با مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز افزود: صنعت برق به عنوان یکی از صنایع زیربنایی، تاثیرگذاری چشمگیری بر بخش صنعت دارد و رشد تولید به شدت به صنعت برق وابسته است.

او با اشاره به اینکه با توجه به کمبود‌ها و نواقص موجود در این بخش، تامین پایدار برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اولویت‌های اصلی است گفت:در این زمینه تلاش می‌کنیم با هم افزایی و تعامل و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها گام‌های موثری برداشته شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به موضوع ناترازی در تأمین برق، تلاش برای ارتقای بهره وروی در مصرف انرژی برق واحد‌های صنعتی را از برنامه‌هایی اعلام کرد که در دستور کار قرار دارد تا با اجرای راهکار‌هایی نظیر کمک به بازسازی و نوسازی صنایع و ارتقای فناوری و ممیزی انرژی این مهم انجام شود.

عظیمی در ادامه با بیان اینکه بیشترین آمار واحد‌های تولیدی و صنعتی بهره بردار درشهرک‌های صنعتی استان در حوزه تحت پوشش شرکت توزیع برق شیراز قراردارد گفت:با تعامل و هماهنگی بین شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و شرکت توزیع برق شیراز تلاش می‌کنیم علاوه بر افزایش رضایتمندی صنعتگران، بستر‌های لازم برای توسعه صنعتی فراهم کنیم.

او افزود: با وی همچنین با اشاره به برنامه این شرکت برای ایجاد شهرک‌های تخصصی انرژی خورشیدی در استان فارس گفت:با توجه به موقعیت جغرافیایی و زاویه مناسب تابش نور خورشید این استان یکی از بهترین نقاط برای راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی محسوب می‌شود که در این زمینه نیز آماده همکاری هستیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه یکی از شروط اصلی تولید برق توسط واحد‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم بودن زیرساخت‌های اتصال به شبکه برق است گفت:در این زمینه با برگزاری جلسات تعاملی و هماهنگی در سطح استان و نیز در سطوح ملی تلاش می‌کنیم، زیرساخت‌های موجود نظیر ظرفیت شبکه انتقال و پست‌های توزیع بررسی و در هماهنگی کامل با شرکت برق منطقه‌ای نسبت به انتخاب مناسب‌ترین اراضی برای ایجاد شهرک‌های تخصصی انرژی اقدام خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه بخش عمده‌ای از صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند گفت:با تعامل و همکاری، رشد صنعتی و ارتقای صنایع بویژه کوچک و متوسط میسر است.

محمدرضا سلاحی در ادامه اصلاح، تعویض و ترمیم شبکه ها، رفع نواقص و اختلالات و حرکت به سمت هوشمند سازی مشترکان را از برنامه‌های این شرکت در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش این شرکت اعلام کرد و گفت: در زمینه استفاده از ظرفیت سقف سوله‌های صنعتی جهت تولید انرژی برق خورشیدی نیز برنامه ریزی خواهد شد.

در این جلسه در خصوص افزایش همکاری‌ها و تعاملات به منظور تامین پایدار برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تقویت، اصلاح و رفع مشکلات شبکه‌های توزیع و نظارت بر وصل انشعابات بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

در پایان این جلسه به نمایندگی از صنعتگران و سرمایه گذاران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با اهدای لوح تقدیر از تعامل و همکاری مناسب مدیر برق منطقه ۷ شیراز تقدیر شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122975

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق
با پایان تعمیرات واحد شماره پنج بخارمحقق شد:

بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.