5

تقدیر از فعالان کتاب و کتاب‌خوانی در وزارت نیرو/ معاون وزیر نیرو: لزوم بازنگری در پرداختن به کتاب و کتاب‌خوانی

  • کد خبر : 9376
  • 27 آبان 1398 - 1:44
تقدیر از فعالان کتاب و کتاب‌خوانی در وزارت نیرو/ معاون وزیر نیرو: لزوم بازنگری در پرداختن به کتاب و کتاب‌خوانی

همزمان با بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از نویسندگان، مترجمان، کتاب‌داران، مروجان و کتابخوانان برتر صنعت آب و برق تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌‎رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدصالح اولیا، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو در مراسم گرامی‌داشت هفته کتاب که در محل مرکز اطلاعات علمی، […]

همزمان با بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از نویسندگان، مترجمان، کتاب‌داران، مروجان و کتابخوانان برتر صنعت آب و برق تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌‎رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدصالح اولیا، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو در مراسم گرامی‌داشت هفته کتاب که در محل مرکز اطلاعات علمی، اسناد و کتابخانه این وزارتخانه برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع کتاب و مطالعه در ترویج ایده‌پردازی و نوآوری در کشور، گفت: طبیعتا در مجموعه وزارت نیرو و صنعت آب و برق نیز به عنوان یکی از سازمان‌های دانش‌بنیان این مسئله اهمیتی دو چندانی پیدا می‌کند.

اولیا به موضوع اکوسیستم نوآوری اشاره کرد و افزود: افرادی که درصدد فعالیت در اکوسیستم نوآوری وزارت نیرو و طرح ایده خود هستند، بایستی دارای ویژگی‌های برتر به لحاظ داشتن ایده، مطالعه و آشنایی به دانش بشری باشند.
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو تاکید کرد: امیدوارم این مراسم فرصتی باشد تا یک بازنگری در پرداختن به کتاب، مطالعه و اصولا استفاده از علم و دانش بشری داشته باشیم.

گفتنی است: در این مراسم با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو ضمن رونمایی از نسخه جدید نرم‌افزار کتابخانه این وزارتخانه، از مولفان، مترجمان و کتاب‌داران صنعت آب و برق و همچنین کتابخوانان فعال حوزه ستادی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9376

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.