7

تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع برق مشهد برگزار شد

  • کد خبر : 38180
  • 23 آذر 1399 - 10:00
تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع برق مشهد برگزار شد
طی مراسمی با حضور  محمد حسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر و جمعی از معاونان و مدیران ارشد توانیر که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، از خدمات ارزشمند علی سعیدی مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق شهرستان مشهد تجلیل و  محمد رضا رمضانی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

آیین تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت توزیع برق شهرستان مشهد با حضور مدیرعامل شرکت توانیر و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، طی مراسمی با حضور  محمد حسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر و جمعی از معاونان و مدیران ارشد توانیر که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، از خدمات ارزشمند علی سعیدی مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق شهرستان مشهد تجلیل و  محمد رضا رمضانی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

متولی زاده در این مراسم با قدردانی از زحمات  سعیدی مدیرعامل سابق توزیع برق شهرستان مشهد در خدمت به مردم به ویژه خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، تامین نور و روشنایی مرقد مطهر امام هشتم شیعیان جهان را خدمتی ارزشمند دانست.

مدیرعامل توانیر، سعیدی را مدیری نوآور، مبتکر و اخلاق محور توصیف کرد که همواره تیمی قوی از مدیران و گارگران را در کنار خود داشت و با بهره گیری از همکاران پرتلاش، الگویی برای صنعت برق کشور به شمار می‌رود و حضور ایشان به عنوان رییس انجمن کارفرمایی شرکت‌های توزیع برق می‌تواند با انتقال تجارب ارزشمند و منحصر به فرد شرکت‌های توزیع به یکدیگر، رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت را رقم بزند.

متولی زاده با اشاره به تعداد بالای متقاضیان حضور در فراخوان توزیع برق شهرستان مشهد،  رمضانی مدیرعامل جدید این شرکت را فردی بومی معرفی کرد که از سابقه گردش کار مناسب برخوردار بوده و انتظار می‌رود با استفاده حداکثری از توانمندی معاونان و مدیران شرکت، ارتقای جایگاه و نقش آفرینی توزیع برق شهرستان مشهد را رقم بزند.
این مراسم با پخش نماهنگ هنر ماندگار اشاره به ۱۴ سال خدمت صادقانه  علی سعیدی در صنعت برق و تقدیر از سال‌ها تلاش ایشان در مسیر تعالی شرکت توزیع برق شهرستان مشهد با حضور معاونان توانیر، مدیران صنعت برق استان و مدیرکل دفتر فنی استانداری مشهد همراه بود.
قابل ذکر است در این فراخوان باقری پور معاون مهندسی مشهد, قاسمپور مجری فهام توزیع مشهد, صبوری مدیرعامل خراسان شمالی, هادی مدقق مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری نوین توانیر هم بودند که آقای رمضانی نفر سوم در مصاحبه شدند. نفر اول هادی مدقق بود که انتخاب نشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=38180
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.