3

توسعه نیروگاه های برق کوچک مقیاس در جوار بقاع متبرکه گلستان

  • کد خبر : 16184
  • 07 بهمن 1398 - 16:16
توسعه نیروگاه های برق کوچک مقیاس در جوار بقاع متبرکه گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از توسعه نیروگاه های برق کوچک مقیاس در جوار بقاع متبرکه استان خبرداد.   بیشتر بخوانید احداث ۴ نیروگاه خورشیدی در موقوفات و بقاع متبرکه لرستان ۵۰ نیروگاه برق خورشیدی در بقاع متبرکه قزوین راه اندازی می شود   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از توسعه نیروگاه های برق کوچک مقیاس در جوار بقاع متبرکه استان خبرداد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد ظهر دوشنبه در نشست با ستاد خبری فجر استان اظهارکرد: طی دهه فجر ۶۰ عنوان برنامه شاخص و محوری در ۱۷ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در قالب برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، قرآنی و اجتماعی برگزار می شود، افزود: مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت و تبیین سیره این شهدای بزرگوار در بقاع متبرکه و امامزادگان استان برگزار خواهد شد.

سلیمانی فرد از برگزاری دو دوره محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز ملی و بین‌المللی در استان خبرداد.

وی گفت: همایش‌های تبیینی و تجلیلی از چرایی شکل‌گیری انقلاب، گام دوم انقلاب، مراسم و جشن‌های انقلاب، برگزاری مراسم ۱۰ شب ۱۰ مسجد در شهرهای مختلف استان از دیگر برنامه‌ها است.

سلیمانی فرد گفت: همچنین به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۱ مراسم ویژه در مساجد و بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: نخستین نیروگاه کوچک مقیاس در بقعه ملاعلی‌عطا دانشمند در گنبدکاووس افتتاح می‌شود.

سلیمانی فرد توضیح داد که یکی از برنامه‌های ما توسعه نیروگاه‌ها است و تا ابتدای سال ۹۹ حدود ۲۰ نیروگاه کوچک مقیاس با ظرفیت تولید هزار کیلووات برق در استان ایجاد خواهدشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16184

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.