6

۵۰ نیروگاه برق خورشیدی در بقاع متبرکه قزوین راه اندازی می شود

  • کد خبر : 8713
  • 29 مهر 1398 - 20:18
۵۰ نیروگاه برق خورشیدی در بقاع متبرکه قزوین راه اندازی می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد؛ ۵۰ نیروگاه برق خورشیدی در بقاع متبرکه قزوین راه اندازی می شود حجت الاسلام مجیدی از راه اندازی ۵۰ نیروگاه برق خورشیدی در بقاع متبرکه استان قزوین خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «مصطفی مجیدی» گفت: یکی از اقداماتی […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد؛ ۵۰ نیروگاه برق خورشیدی در بقاع متبرکه قزوین راه اندازی می شود

حجت الاسلام مجیدی از راه اندازی ۵۰ نیروگاه برق خورشیدی در بقاع متبرکه استان قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «مصطفی مجیدی» گفت: یکی از اقداماتی که به منظور ایجاد درآمد در بقاع متبرکه آغاز کرده ایم، راه اندازی نیروگاه کوچک خورشیدی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: این اقدام را در ۵۰ بقعه متبرکه استان قزوین آغاز کرده ایم به طوری که با شرکت برق به منظور ایجاد این نیروگاه های خورشیدی در ۶ بقعه متبرکه در استان قزوین قرارداد بسته ایم و مقرر شده است که برق تولیدی در این بقاع توسط شرکت برق خریداری شود.

وی عنوان کرد: در چهار بقعه هم این موضوع در دستور کار است به طوری که تا یک ماه آینده این چهار بقعه هم مجهز به نیروگاه خورشیدی می شوند؛ البته وامی هم در این خصوص در نظر گرفته شده که طی چهار سال تسویه خواهد شد.

حجت الاسلام مجیدی اعلام کرد: راه اندازی هر نیروگاه ۱۷۰ میلیون تومان هزینه دارد که ان شاالله در ۵۰ بقعه ای که برنامه ریزی شده این کار انجام می شود و با این اقدام بقاع متبرکه در مسیر خودکفایی قرار گرفته و در واقع این اقدام خدمتی هم به نظام است.

وی با اشاره به مرمت و بازسازی بقای متبرکه استان تصریح کرد: به منظور مرمت و بازسازی بقاع متبرکه در سه بقعه متبرکه در آبگرم و تاکستان احداث بنای جدید را آغاز کرده ایم که بنای بقعه گِلی بود که بنای این بقاع با کمک خیران احداث می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطر نشان کرد: همچنین تکمیل و مرمت ۳۰ بقعه متبرکه در قالب طرح مودت و کمک های خیران صورت می گیرد که خیران در این اقدام ۷ میلیارد تومان طی ۶ ماهه گذشته مساعدت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8713

مطالب پیشنهادی

30اردیبهشت
افتتاح اولین نیروگاه تجدیدپذیر بخش صنعت در استان کرمان
بهره برداری از نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی صفائیه استان کرمان با حضور معاون وزیر نیرو

افتتاح اولین نیروگاه تجدیدپذیر بخش صنعت در استان کرمان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.