0
در 11 ماهه سال 1402 محقق شد

تولید بیش از ۵ میلیارد و ۳۴۵ میلیون کیلووات‌ ساعت برق در نیروگاه بندرعباس

  • کد خبر : 123422
  • 05 اسفند 1402 - 10:58
تولید بیش از ۵ میلیارد و ۳۴۵ میلیون کیلووات‌ ساعت برق در نیروگاه بندرعباس
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تولید بیش از پنج میلیارد و 345 میلیون و 295 هزارکیلووات‌ساعت انرژی در این نیروگاه طی یازده‌ماه گذشته خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه بندرعباس، مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تولید بیش از پنج میلیارد و ۳۴۵ میلیون و ۲۹۵ هزارکیلووات‌ساعت انرژی در این نیروگاه طی یازده‌ماه گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان

داریوش محمودی با اعلام این خبر، افزود: از این میزان انرژی تولیدی بیش از ۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون‌ و ۸۵۰ هزارکیلووات‌ ساعت سهم واحدهای بخار و ۱۷۶ میلیون و ۴۴۵ هزارکیلووات‌ ساعت سهم واحدهای گازی بوده است.

وی ادامه داد: این درحالی است که در بهمن‌ماه سال جاری ۴۷۶ میلیون و ۱۳۰ هزارکیلووات‌ساعت سهم واحدهای بخار و واحدهای گازی مجموعه به علت تعمیرات در مدار نبوده است.

نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت یک‌هزار و ۳۲۰ مگاوات نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان هرمزگان دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123422

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.