1
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان:

جذابیت لازم برای همکاری صنعت سیمان در احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر فراهم شد/ گذر از تابستان بدون نوسان قیمت

  • کد خبر : 117370
  • 04 آذر 1402 - 21:16
جذابیت لازم برای همکاری صنعت سیمان در احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر فراهم شد/ گذر از تابستان بدون نوسان قیمت
"حمید فرمانی" در جلسه صبح امروز (شنبه) وزیر نیرو با انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به برگزاری سلسله جلسات اعضای انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با حضور وزیر نیرو گفت: طی این جلسات اقدامات و نتایج حاصله پیرامون همکاری دوجانبه صنعت سیمان و وزارت نیرو مرور و بررسی شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به مشوق‌های وزارت نیرو برای ایجاد نیروگاه‌های خودتامین صنایع و نیز احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر، گفت: به واسطه رشد قابل توجه تولید سیمان در پی تامین مطلوب انرژی از سوی وزارت نیرو، صنعت سیمان تابستان امسال را بدون نوسان قیمت پشت سرگذاشت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حمید فرمانی” در جلسه صبح امروز (شنبه) وزیر نیرو با انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به برگزاری سلسله جلسات اعضای انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با حضور وزیر نیرو گفت: طی این جلسات اقدامات و نتایج حاصله پیرامون همکاری دوجانبه صنعت سیمان و وزارت نیرو مرور و بررسی شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به رشد بیش از ۱۰ درصدی تولید سیمان در تابستان امسال، افزود: این مهم در نتیجه همکاری وزارت نیرو با صنعت سیمان کشور و تامین برق مطلوب برای این صنعت محقق شد که بر این اساس صنعت سیمان تابستان امسال را بدون نوسانات قیمتی گذراند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین برق مورد نیاز صنعت سیمان در سال ۱۴۰۳، ادامه داد: در این باره مشوق‌هایی به منظور احداث نیروگاه‌های خودتامین صنایع از سوی وزیر نیرو پیشنهاد شد که شامل فرصت‎‌های قانونی است که توسط آقای وزیر به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شد و در قوانین بودجه آمده است.

 

 

نیروگاهیان

فرمانی ادامه داد: در این زمینه حق ترانزیت رایگان برای نیروگاه‌هایی که توسط صنایع احداث می‌شود در نظر گرفته شده است و در کنار آن تسهیلات بانکی برای احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر به ویژه نیروگاه‎های خورشیدی برای صنعت سیمان درنظرگرفته شد که معتقدم جذابیت لازم را برای همکاری صنعت سیمان در این زمینه ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=117370
  • نویسنده : معصومه قلباربند
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.