2
با حضور مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری

جلسات مدیریت اوج بار ١۴٠٣ در استان اصفهان آغاز شد

  • کد خبر : 130521
  • 15 اردیبهشت 1403 - 10:24
جلسات مدیریت اوج بار ١۴٠٣ در استان اصفهان آغاز شد
در ابتدای این جلسه سهرابی مدیر دیسپاچینگ و مالک جعفری مدیر مشترکین برق منطقه ای اصفهان گزارش مبسوطی از عمکرد این شرکت در اوج بار سال گذشته و پیش بینی سال جاری  ارائه کردند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر ، در ابتدای این جلسه سهرابی مدیر دیسپاچینگ و مالک جعفری مدیر مشترکین برق منطقه ای اصفهان گزارش مبسوطی از عمکرد این شرکت در اوج بار سال گذشته و پیش بینی سال جاری  ارائه کردند.
در ادامه یوسفی سرپرست دفتر مدیریت مصرف توزیع برق استان اصفهان عملکرد این شرکت در گذر از اوج بارر سال گذشته و نیز برنامه های سال جاری تشریح کرد.
سپس تکالیف مشترکین صنعتی، کشاورزی، ادارات و بخش عمومی و نیز فرایند تامین سوخت دیزل ژنراتورها با همکاری شرکت پخش فراورده های نفتی است، تشریح و مقرر شد با هدف جلوگیری از سردرگمی مشترکان، جلسات هماهنگی و کارشناسی بیشتری در این خصوص برگزار شود.
در ادامه، محمد علی اکبری معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به اهمیت موضوع به کارگیری مولدهای خود تامین دستگاه های اداری و صنایع، بر اهمیت تسهیل فرایند تامین سوخت با محوریت مدیریت بحران استانداری تاکید کرد.
در پایان، شیشه فروش مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری به اهمیت موضوع همکاری همه سازمانها، ادارات، صنایع و مشترکین کشاورزی در گذر از پیک تابستان ١۴٠٣ تاکید کرد و  نظارت دقیق سازمان بازرسی بر مصارف برق ادارات و اقدامات کنترلی شرکتهای توزیع را و خواستار شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130521

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق
با پایان تعمیرات واحد شماره پنج بخارمحقق شد:

بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق

31اردیبهشت
شبکه برق استان سمنان پایدار است
رفع خسارات ناشی از سیل در شبکه برق سمنان

شبکه برق استان سمنان پایدار است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.