0

خط انتقال ۴٠٠ کیلوولت نمایشگاه – سعادت آباد برق دار شد

  • کد خبر : 127996
  • 20 فروردین 1403 - 11:42
خط انتقال ۴٠٠ کیلوولت نمایشگاه – سعادت آباد برق دار شد
در جریان این بازدید که فرهاد شبیهی در جریان این بازدید که با حضور معاونان انتقال و برنامه ریزی توانیر انجام شد، فرهاد شبیهی اظهار داشت: با توجه به تمرکز گروههای عملیاتی در پست سعادت آباد روند انجام کارها از شکل خوبی برخورداراست

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از توانیر، در جریان این بازدید که فرهاد شبیهی در جریان این بازدید که با حضور معاونان انتقال و برنامه ریزی توانیر انجام شد، فرهاد شبیهی اظهار داشت: با توجه به تمرکز گروههای عملیاتی در پست سعادت آباد روند انجام کارها از شکل خوبی برخورداراست و در حال حاضر عملیات احداث تجهیزات فلزی پست آغاز شده و به زودی به پایان می رسد، همینطور در بحث وایرینگ نیز وارد شده و برای نصب ترانس آماده می شویم.
وی با اشاره به اینکه مجموعه کارهایی که در پست سعادت آباد در حال انجام است شاخص و نخستین تجربه در کشور است اضافه کرد: صنعت برق قصد دارد نشان دهد که به عنوان یک صنعت بزرگ، برجسته و زیر ساختی می تواند در کمترین زمان کارهای بزرگی را به ثمر برساند و در واقع این مطالبه گری را برای مردم و به نیابت از مردم انجام می دهد.
وی افزود: به همین منظورصنعت برق در تلاش است زمینه پایداری برق را در تهران، به ویژه در تابستان پیش رو تامین کند و پیش بینی می شود این طرح تا اواسط خرداد سال جاری پایان رسیده و برقدار شود.
محمد اله داد معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر نیز در این بازدید بر لزوم برقدار شدن فاز توسعه این پست استراتژیک قبل از شروع دوره اوج بار سال ١۴٠٣ تاکید کرد.
وی ضمن بازدید از تجهیزات وارد شده به پست سعادت آباد، به آغاز فرایند نصب، مطابق برنامه زمان بندی تاکید و ابراز امیدواری کرد با پیگیری بی وقفه برق منطقه ای تهران از روند طرح و همکاری خوب ارکان مختلف آن امیدواریم زودتر از برنامه تعیین شده این پست به بهره برداری برسد.
ابوالفضل اسدی معاون برنامه ریزی توانیر نیز با اشاره به نقش موثر این پست در پایداری شبکه برق تهران گفت: این پست در موقعیتی قرار گرفته که بخش شمال تهران را به لحاظ انتقال در لایه ۴٠٠ به ٢٣٠ متعادل خواهد کرد و در واقع تثبیت ولتاژ را در منطقه شمال تهران خواهد داشت که دارای اهمیت بسیار بالایی است.
وی با تاکید بر اهمیت احداث این پست ادامه افزود: پست سعادت آباد نخستین پست ۵٠٠ مگاولت آمپر کشور است که در حال نصب است در واقع ارتباط لایه  ٢٣٠ کیلوولت GIS به این ترانسفورماتور است و این ترانسفورماتور را که دارای دو سیستم مجزا است، به یکدیگر متصل می کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127996

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.