5

در بخش بهره‌برداری از نیروگاه‌های تولید پراکنده در کشور رتبه اول را داریم

  • کد خبر : 17086
  • 17 بهمن 1398 - 19:47
در بخش بهره‌برداری از نیروگاه‌های تولید پراکنده در کشور رتبه اول را داریم

مهندس افضلی مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با حضور در صدا و سیمای مازندران به تشریح عملکرد و اقدامات این شرکت پرداخت و گفت: در حال حاضر ۳ نیروگاه بزرگ در نکا، نوشهر و علی آباد در حال تولید است و ۱۵ نیروگاه تولید پراکنده با تولید ۲۵۰ مگاوات در منطقه داریم و […]

مهندس افضلی مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با حضور در صدا و سیمای مازندران به تشریح عملکرد و اقدامات این شرکت پرداخت و گفت: در حال حاضر ۳ نیروگاه بزرگ در نکا، نوشهر و علی آباد در حال تولید است و ۱۵ نیروگاه تولید پراکنده با تولید ۲۵۰ مگاوات در منطقه داریم و کلا ۳۷۵۰ مگاوات ظرفیت منصوبه نیروگاهی دو استان است و ۱۵۲ ایستگاه،۴۰۰، ۲۳۰ و ۶۳ کیلوولت داریم که این ایستگاه‌ها انرژی تولیدی را از نیروگاه به شبکه‌های توزیع انتقال می‌دهند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازاخبار شمال، وی ادامه داد: شبکه استان به شبکه استانهای خراسان، تهران، البرز وگیلان و کشور ترکمنستان متصل می‌باشد.
در سالجاری ۴۶۰ میلیارد تومان پروژه انتقال و فوق توزیع را به بهره برداری رساندیم که بخشی از آن را در هفته دولت افتتاح نمودیم و ۱۳ پروژه انتقال و فوق توزیع را در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۳۰۶ میلیارد تومان افتتاح خواهیم کرد.
همچنین ۲ نیروگاه مولد مقیاس کوچک که توسط سرمایه گذاران خارجی و داخلی با سرمایه گذاری ۴۱۰ میلیارد تومان انجام شده در دهه مبارک فجر افتتاح خواهیم کرد.
مهندس افضلی گفت: در بخش توسعه نیروگاهی ۲ واحد ۱۶۰ مگاواتی در نکا و۱۵۰ مگاوات در نوشهر در دست اجرا داریم و بزودی یک نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در منطقه سرخرود محمودآباد توسط مقام عالی وزارت نیرو کلنگ زنی خواهد شد.
وی افزود: در بخش بهره‌برداری از نیروگاه‌های تولید پراکنده در کشور رتبه اول را داریم.
مهندس افضلی با اشاره با اقدامات پدافند غیر عامل گفت: با ساخت نیروگاه های تولید پراکنده در نقاط مختلف استانهای مازندران و گلستان اقدامات خوبی در پدافند غیر عامل انجام شده است.
وی در خصوص مدیریت مصرف گفت: با اقدامات انجام گرفته و همکاری مردم خوشبختانه توانستیم از پیک بار در ایام تابستان سالجاری با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17086

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.