3

دوره آموزشی «مهندسی کنترل در متلب» برگزار می شود

  • کد خبر : 33268
  • 13 مهر 1399 - 9:16
دوره آموزشی «مهندسی کنترل در متلب» برگزار می شود
منظور از مهندسی کنترل، کنترل انواع سیستم های الکتریکی، مکانیکی، گرمایی و تمام سیستم هایی است که بررسی و طراحی می شوند و رفتار یا نتیجه مطلوب را با دریافت ورودی های مورد نظر، در خروجی داشته باشد.

انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه الزهرا (س) دوره آموزشی «مهندسی کنترل در متلب» را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازایسنا،منظور از مهندسی کنترل، کنترل انواع سیستم های الکتریکی، مکانیکی، گرمایی و تمام سیستم هایی است که بررسی و طراحی می شوند و رفتار یا نتیجه مطلوب را با دریافت ورودی های مورد نظر، در خروجی داشته باشد. به عنوان مثال می توان یک هواپیما در زمان شروع حرکت یا اوج گیری تمام رفتارهای سیستم مانند سرعت، اشکال هندسی و زاویه بال های هواپیما به صورت کاملا دقیق با روش ها و معادلات ریاضی محاسبه می شود. سپس سیستم کنترل جهت رفتار مطلوب، طراحی و پیاده سازی می شود و آموزش متلب در مهندسی کنترل برای کمک به مهندسانی است قصد حل مسائل کنترلی با نرم افزار متلب را دارند چراکه MATLAB یک سامانه ی مبتنی بر ماتریس برای انجام محاسبات ریاضی و مهندسی است. در واقع MATLAB زبان محاسبات فنی است و تمام متغیرهای که در MATLAB وجود دارند ماتریس هستند ، یعنی متلب تنها یک نوع داده دارد و آن هم ماتریس، که آرایه ای مستطیلی از اعداد است. متلب در واقع یک برنامه دستور پذیر است که کاربر باید بداند برای انجام محاسبات لازم از چه دستورهایی استفاده نماید که در این دوره به آموزش آن پرداخته می شود.

نیروگاهیان

دوره آموزش «مهندسی کنترل در متلب» با تدریس مهندس زهرا کریمی از ۲۰ مهرماه تا ۲۰ آذرماه به صورت آفلاین و به مدت ۱۲ ساعت برگزار می شود و برای دانشجویانی که درحال گذراندن این درس هستند یا آن را گذرانده‌اند مناسب است.

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به آیدی @Melika۲۳۷۹ و جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی alzahraelectronic @ مراجعه کنند. آخرین مهلت ثبت نام تا ۱۸ مهرماه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=33268

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.