6

دوره آموزش مقدماتی نرم افزار ADS برگزار می شود

  • کد خبر : 35429
  • 17 آبان 1399 - 14:07
دوره آموزش مقدماتی نرم افزار ADS برگزار می شود
"تست و آشنایی با محیط نرم افزار"، "تحلیل DC"،"تحلیل AC"، "تحلیل پارامتر های S"، "مثال های کاربردی در ADS" از جمله مباحث و سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

انجمن علمی دانشجویی برق شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دوره مجازی آموزش مقدماتی نرم افزار ADS را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا، ADS به عنوان قدرتمندترین محصول شرکت Keysight EEsof EDA، یک نرم افزار تحلیل Microwave بوده که ابزار طراحی قدرتمندی را در اختیار مهندسان RF/Microwave، طراحان DSP و طراحان سیگنال ترکیب شده قرار می‌دهد.

این برنامه شامل کتابخانه‌ای از قطعات معمول مانند المان‌های فشرده، خطوط انتقال، Power Splitter ها، هایبریدها، دیودها، ترانزیستورها، منابع و غیره است که از آنها برای ساخت و شبیه ‌سازی یک مدار یا سیستم استفاده می‌شود. نتایج خروجی‌هایی مانند پارامترهای S، طیف فرکانسی، نمودار حوزه زمان و توان ورودی خروجی مقایسه‌ای، در فرم‌های عددی و گرافیکی در این برنامه قابل دریافت است. همچنین به کمک این نرم‌افزار تکنیک‌های بهینه‌سازی مختلفی را برای رسیدن به عملکرد مورد نظر مدار می‌توان به‌کار برد.

“تست و آشنایی با محیط نرم افزار”، “تحلیل DC”،”تحلیل AC”، “تحلیل پارامتر های S”، “مثال های کاربردی در ADS” از جمله مباحث و سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

دوره آموزش “نرم افزار ADS” با تدریس مهندس سید عابد ذوالنوری ـ دانشجوی دکترای تخصصی مهندسی برق الکترونیک، از ۱۵ آبان ماه ۹۹ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام از طریق لینک https://eventcenter.ir/۲۶۰ildj۱۴۰۶۳ اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدی edu_aesa_pwut@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=35429
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.