4

دوره مقدماتی آموزش «آلتیوم دیزاینر» برگزار می شود

  • کد خبر : 31817
  • 18 شهریور 1399 - 13:37
دوره مقدماتی آموزش «آلتیوم دیزاینر» برگزار می شود
آلتیوم دیزاینر یک نرم افزار طراحی مدارات الکترونیک است که بیشتر برای طراحی PCB یا برد مدارچاپی از آن استفاده می شود. البته قابلیت شبیه سازی و برنامه نویسی FPGA ها و… را هم دارد و یک نرم‌افزاری کاربردی برای تمامی گرایش های مهندسی برق است.

انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت دوره مقدماتی آموزش نرم افزار Altium Designer را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا، آلتیوم دیزاینر یک نرم افزار طراحی مدارات الکترونیک است که بیشتر برای طراحی PCB یا برد مدارچاپی از آن استفاده می شود. البته قابلیت شبیه سازی و برنامه نویسی FPGA ها و… را هم دارد و یک نرم‌افزاری کاربردی برای تمامی گرایش های مهندسی برق است.

«آشنایی با قابلیت های نرم افزار و کاربردهای آن»، «آشنایی با محیط Schematic»، «تحلیل و آنالیز مدارات الکتریکی توسط نرم افزار»، «آشنایی با محیط PCB »، «آشنایی با نحوه چیدمان قطعات جدید در محیط PCB»، «آشنایی با اصول طراحی برد مدار چاپی»، «نحوه استفاده از پلی گان در طراحی»، «استفاده از کلید میانبر برای افزایش سرعت طراحی»، «تهیه فهرست لیست قطعات و نحوه پرینت آن»، «آشنایی با نحوه نصب نرم افزار Altium Designer»، «طراحی مدار در محیط Schematic»، «تعریف و ساخت قطعات جدید در محیط Schematic»، «انتقال مدار طراحی شده از محیط Schematic به محیط PCB»، «آشنایی با مفاهیم لایه های بردهای مدارچاپی»، «تعریف و ساخت قطعات جدید در محیط PCB»، «چیدمان نام قطعات بر روی برد مدارچاپی» و «آشنایی با rules نرم افزار» از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.

دوره مقدماتی آموزش آلتیوم دیزاینر، با تدریس مهندس محمدامین کاظمی، روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۲۰ ، ۲۱ ، ۲۷ ، ۲۸ شهریور ماه، ساعت ۹ الی ۱۳، به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک https://evnd.co/4oV5u و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس eessa_iust@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=31817

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.